
Google Pay в твоя DSK Mobile
Добави картите си в Google Pay
и плащай безконтактно

Google Pay вече и в DSK Mobile
Google Pay е дигитален портфейл, свързан с твоя акаунт в Google.
Можеш да добавиш картите си в Google Pay през мобилното банкиране DSK Mobile и да плащаш с мобилен телефон Android навсякъде по света!
Достъпен е за Android и компютър - можеш да го използваш в много браузъри, включително Chrome и Firefox.
Увери се, че мобилното ти устройство има NFC функция за безконтактни разплащания и тя е активирана
Ако не си активирал твоето мобилно банкиране DSK Mobile, можеш да го направиш в няколко лесни стъпки
Добави своите карти от Банка ДСК в Google Pay
през DSK Mobile!
В случай че си стартирал добавяне на картата директно през Google Pay, е необходимо:
Да изтриеш картата от Google Play, като я избереш и кликнеш върху трите точки в горния десен ъгъл на екрана, след това върху „Премахване“ („Remove payment method“) и върху „От Wallet и профила Ви в Google“ („From Wallet and your Google Account“).
Да добавиш картата през мобилното банкиране DSK Mobile.
В случай че не ползваш DSK Mobile, можеш да добавиш картите си и директно през Google Wallet:
Увери се, че имаш регистриран телефонен номер за получаване на 3D парола.
Отвори приложението Wallet.
Избери бутон „+ Add to Wallet“ от долния десен ъгъл.
Въведи данните на картата.
Съгласи се с „Общите условия“.
Визуализира се екран, на който се изисква да се свържеш с нашия Контактен център, за да се идентифицираш. Можеш да пропуснеш тази стъпка, ако директно верифицираш картата си ТУК.
Често задавани въпроси
В случай че вече е стартирано добавяне на картата директно през Google Pay, е необходимо да я изтриеш от приложението и да я добавиш през мобилното банкиране DSK Mobile.
Можеш да плащаш с Google Pay навсякъде, където видиш един от тези два символа.
Можеш да плащаш и във всички приложения и интернет сайтове, които поддържат услугата.
Mожеш да регистрираш картите си в Google Pay на няколко устройства едновременно.
- Отиди на Настройки >> Секция Устройства / Свързани устройства;
- Виж дали NFC функционалността е включена в списъка и я активирай.
Да, но добрата новина е, че повечето карти на Банка ДСК имат 3D защита. Ако твоята карта не разполага с такава, можеш да активираш 3D защита от меню Карти в DSK Mobile. Ако не използваш DSK Mobile, можеш да активираш 3D парола тук.
Всички видове карти на Банка ДСК могат да се регистрират в Google Pay.
Не, трансакции с карти, регистрирани в мобилен портфейл, включително действия по активация, деблокиране и изтриване, са допустими за извършване само от картодържателя/титуляра. Възможно е искане за временно блокиране на дигитализираната карта да бъде подавано и от трети лица.
При регистрация на карта в мобилен портфейл се създава уникален номер, различен от оригиналния номер на банковата карта. В случай че добавиш картата си към повече от едно мобилно устройство, за всяко устройство ще се създаде отделен уникален номер.
- Влез в Google Pay;
- Намери картата и натисни бутон: Задаване като основна / Make default for contactless.
- Увери се, че имаш активирана NFC функционалността на телефона и картата, с която искаш да платиш, е добавена като основна за плащане;
- Включи екрана/отключи телефона си (можеш да извършиш две поредни плащания на ПОС чрез включване на екрана на телефона, за всяка трета трансакция е необходимо да отключиш телефона си с избрания от теб метод - ПИН, пръстов отпечатък или лицево разпознаване);
- Задръж телефона близо до терминалa, с екран обърнат към теб, докато на екрана се визуализира символ за успешно прочитане на картата.
- Увери се, че извършваш правилно стъпките за извършване на плащане, описани по-горе;
- Свържи се с Контактен Център на тел. 0700 10 375 / *2375.
- Провери какъв е статусът на картата, която е регистрирана;
- Увери се, че следваш стъпките за извършване на трансакция, описани по-горе;
- Провери за друга възможна причина трансакцията да бъде отказана (недостатъчна наличност; изтекъл срок на валидност на картата или друга причина).
Съобщението за успешно прочитане на картата се получава, независимо дали трансакцията е одобрена или отхвърлена.
Извършените трансакции с карта, регистрирана в Google Pay, са видими в самия мобилен портфейл. Допълнително, информацията за трансакции с регистрирани карти е налична и в дигиталните канали на банката DSK Mobile и DSK Online.
След извършване на трансакция, Google Pay изпраща push нотификация за извършената трансакция. От съображения за сигурност, препоръчваме този вид нотификации да не бъдат изключвани.
В случай имаш активирани SMS известия от банката за трансакции с картата, която е регистрирана, ще получаваш съобщение и за всяка трансакция, извършена през мобилния портфейл.
- Свържи се незабавно с нашия Контактен център на 0700 10 375 / *2375. Информирай оператора, че желаеш да блокираш временно картата за плащания през мобилния си портфейл, тъй като не откриваш устройството си;
- Уточни дали последните трансакции са извършени от теб с цел с цел установяване на неразпознати трансакции;
- В случай че не успееш да се свържеш с нашия Контактен център своевременно, блокирай временно картата си през DSK Mobile или DSK Online - това ще доведе и до блокиране на възможността за плащане с картата и през електронния портфейл.
- Свържи се незабавно с нашия Контактен център на 0700 10 375 / *2375. Информирай оператора, че желаеш картата да бъде премахната от съответното устройство;
- Уточни дали последните трансакции са извършени от теб с цел установяване на неразпознати трансакции, извършени след кражбата/загубата/продажбата на устройството;
- В случай че не успееш да се свържеш с нашия Контактен център своевременно, блокирай временно картата си през DSK Mobile или DSK Online - това ще доведе и до блокиране на възможността за плащане с картата и през електронния портфейл.
При блокиране на физическата карта се преустановява възможността за извършване на трансакции с нея и през мобилния портфейл. Картата може да се използва за плащания през мобилен портфейл само ако физическата карта е активна.
Картата, регистрирана в мобилен портфейл, ще бъде изтрита от портфейла. Необходимо е да регистрираш отново преиздадената банкова карта, за да можеш да я ползваш.
Не, необходимо е по банковата сметка да няма такива ограничения и тя да е с достатъчна наличност, за да е възможно извършването на трансакции.
Можеш да теглиш средства от всеки банкомат с безконтактна функция. Необходимо е само да отключиш телефона си, да го доближиш до символа за безконтактни трансакции на съответния банкомат и да въведеш ПИН кода на физическата карта. Към момента функционалността е достъпна само за клиенти с карти на Mastercard.
Последни новини
Свържете се с нас
Обратна връзка
Споделете мнението си
Пишете ни
При въпроси
Намерете офис
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати