Google Pay в твоя DSK Mobile

Добави картите си в Google Pay
и плащай безконтактно

Банкиране от Банка ДСК

Google Pay вече и в DSK Mobile

Google Pay е дигитален портфейл, свързан с твоя акаунт в Google. 

Можеш да добавиш картите си в Google Pay през мобилното банкиране DSK Mobile и да плащаш с мобилен телефон Android навсякъде по света!

Достъпен е за Android и компютър - можеш да го използваш в много браузъри, включително Chrome и Firefox.

  • Увери се, че мобилното ти устройство има NFC функция за безконтактни разплащания и тя е активирана

  • Ако не си активирал твоето мобилно банкиране DSK Mobile, можеш да го направиш в няколко лесни стъпки


Добави своите карти от Банка ДСК в Google Pay
през DSK Mobile!

empty image

Стъпка 1

Влез в мобилното банкиране DSK Mobile

empty image

Стъпка 2

Отвори меню Карти и натисни бутон Добави в Google Pay

empty image

Стъпка 3

Потвърди с ПИН код или биометрия

empty image

Стъпка 4

Избери бутон „Добавяне“ 

empty image

Стъпка 5

Приеми условията с бутон „Приемам” 

empty image

Стъпка 6

Картата е добавена 


В случай че си стартирал добавяне на картата директно през Google Pay, е необходимо:

  • Да изтриеш картата от Google Play, като я избереш и кликнеш върху трите точки в горния десен ъгъл на екрана, след това върху „Премахване“ („Remove payment method“) и върху „От Wallet и профила Ви в Google“ („From Wallet and your Google Account“).

  • Да добавиш картата през мобилното банкиране DSK Mobile.


В случай че не ползваш DSK Mobile, можеш да добавиш картите си и директно през Google Wallet:

  • Увери се, че имаш регистриран телефонен номер за получаване на 3D парола.

  • Отвори приложението Wallet. 

  • Избери бутон „+ Add to Wallet“ от долния десен ъгъл.

  • Въведи данните на картата.

  • Съгласи се с „Общите условия“.

  • Визуализира се екран, на който се изисква да се свържеш с нашия Контактен център, за да се идентифицираш. Можеш да пропуснеш тази стъпка, ако директно верифицираш картата си ТУК.



Често задавани въпроси

В случай че вече е стартирано добавяне на картата директно през Google Pay, е необходимо да я изтриеш от приложението и да я добавиш през мобилното банкиране DSK Mobile.

Можеш да плащаш с Google Pay навсякъде, където видиш един от тези два символа.


Можеш да плащаш и във всички приложения и интернет сайтове, които поддържат услугата.

Mожеш да регистрираш картите си в Google Pay на няколко устройства едновременно.

  • Отиди на Настройки >> Секция Устройства / Свързани устройства;
  • Виж дали NFC функционалността е включена в списъка и я активирай.

Да, но добрата новина е, че повечето карти на Банка ДСК имат 3D защита. Ако твоята карта не разполага с такава, можеш да активираш 3D защита от меню Карти в DSK Mobile. Ако не използваш DSK Mobile, можеш да активираш 3D парола тук

Всички видове карти на Банка ДСК могат да се регистрират в Google Pay.

Не, трансакции с карти, регистрирани в мобилен портфейл, включително действия по активация, деблокиране и изтриване, са допустими за извършване само от картодържателя/титуляра. Възможно е искане за временно блокиране на дигитализираната карта да бъде подавано и от трети лица.

Не, веднъж изтрита, картата не може да бъде възстановена. За да извършваш отново трансакции чрез Google Pay, следва да регистрирате банковата си карта отново, съгласно стъпките по-горе.  

При регистрация на карта в мобилен портфейл се създава уникален номер, различен от оригиналния номер на банковата карта. В случай че добавиш картата си към повече от едно мобилно устройство, за всяко устройство ще се създаде отделен уникален номер.

  • Влез в Google Pay;
  • Намери картата и натисни бутон: Задаване като основна / Make default for contactless.
  • Увери се, че имаш активирана NFC функционалността на телефона и картата, с която искаш да платиш, е добавена като основна за плащане;
  • Включи екрана/отключи телефона си (можеш да извършиш две поредни плащания на ПОС чрез включване на екрана на телефона, за всяка трета трансакция е необходимо да отключиш телефона си с избрания от теб метод - ПИН, пръстов отпечатък или лицево разпознаване);
  • Задръж телефона близо до терминалa, с екран обърнат към теб, докато на екрана се визуализира символ за успешно прочитане на картата.
  • Увери се, че извършваш правилно стъпките за извършване на плащане, описани по-горе;
  • Свържи се с Контактен Център на тел. 0700 10 375 *2375.
  • Провери какъв е статусът на картата, която е регистрирана;
  • Увери се, че следваш стъпките за извършване на трансакция, описани по-горе;
  • Провери за друга възможна причина трансакцията да бъде отказана (недостатъчна наличност; изтекъл срок на валидност на картата или друга причина).
Можеш да добавиш неограничен брой карти в дигиталния си портфейл.

Извършените трансакции с карта, регистрирана в Google Pay, са видими в самия мобилен портфейл. Допълнително, информацията за трансакции с регистрирани карти е налична и в дигиталните канали на банката DSK Mobile и DSK Online.

След извършване на трансакция, Google Pay изпраща push нотификация за извършената трансакция. От съображения за сигурност, препоръчваме този вид нотификации да не бъдат изключвани.

В случай имаш активирани SMS известия от банката за трансакции с картата, която е регистрирана, ще получаваш съобщение и за всяка трансакция, извършена през мобилния портфейл.

Може да оспориш трансакция, като подадеш Искане за оспорване на трансакция в удобен за теб офис на банката или като се свържеш с Контактен център чрез формата за обратна връзка.
  • Свържи се незабавно с нашия Контактен център на 0700 10 375 / *2375. Информирай оператора, че желаеш да блокираш временно картата за плащания през мобилния си портфейл, тъй като не откриваш устройството си;
  • Уточни дали последните трансакции са извършени от теб с цел с цел установяване на неразпознати трансакции;
  • В случай че не успееш да се свържеш с нашия Контактен център своевременно, блокирай временно картата си през DSK Mobile или DSK Online - това ще доведе и до блокиране на възможността за плащане с картата и през електронния портфейл.
  • Свържи се незабавно с нашия Контактен център на 0700 10 375 / *2375. Информирай оператора, че желаеш картата да бъде премахната от съответното устройство;
  • Уточни дали последните трансакции са извършени от теб с цел установяване на неразпознати трансакции, извършени след кражбата/загубата/продажбата на устройството;
  • В случай че не успееш да се свържеш с нашия Контактен център своевременно, блокирай временно картата си през DSK Mobile или DSK Online - това ще доведе и до блокиране на възможността за плащане с картата и през електронния портфейл.

При блокиране на физическата карта се преустановява възможността за извършване на трансакции с нея и през мобилния портфейл. Картата може да се използва за плащания през мобилен портфейл само ако физическата карта е активна.

Картата, регистрирана в мобилен портфейл, ще бъде изтрита от портфейла. Необходимо е да регистрираш отново преиздадената банкова карта, за да можеш да я ползваш.

Можеш да теглиш средства от всеки банкомат с безконтактна функция. Необходимо е само да отключиш телефона си, да го доближиш до символа за безконтактни трансакции на съответния банкомат и да въведеш ПИН кода на физическата карта. Към момента функционалността е достъпна само за клиенти с карти на Mastercard.

Последни новини

Свържете се с нас

customer experience servicing customer servicing icon

Обратна връзка

Споделете мнението си

trainer trainer icon

Анкета

За оценки и препоръки

pin pin icon

Намерете офис

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon