Картата ми е ТУК и СЕГА
Какво представлява услугата?
Всяка нова или подновена банкова карта* може да бъде доставена до посочен от теб адрес на територията на България. Доставката се извършва в срок от 1 до 3 работни дни след изпращането.
Какво трябва да направя?
Да заявиш, че искаш да ползваш доставка с куриер:
- За нова карта - в момента на издаване
- За подновена карта – до 2 месеца преди изтичане на валидността на картата
Колко ще ми струва?
Заявката за доставка до посочен от теб адрес е безплатна.
Как да активирам картата?
Получаваш картата с писмо, в което са посочени подробни инструкции за активирането ѝ. Разполагаш с две опции за активиране на твоята карта:
Активиране през DSK Mobile
Влез в меню Карти и използвай бутона за активиране под картата. Можеш да видиш стъпките по-долу.
Научи повече за мобилното банкиране DSK Mobile тук.
Активиране на банкомат на Банка ДСК
- Нова карта – ще получиш временен ПИН код със SMS. За да активираш картата, я постави в банкомат и създай постоянен ПИН.
- Подновена карта – за да я активираш, постави в банкомат и въведи използвания до момента ПИН код на старата карта.
*С изключение на карти Mastercard, които Банка ДСК по своя инициатива заменя с банкови карти Visa и на виртуални карти.
Как активирам нова карта в DSK Mobile:
Как активирам обновена карта в DSK Mobile?
Често задавани въпроси
Картата ти ще бъде доставена от куриерска фирма Express One (M&BM Express).
Активирането на картата може да се извърши само на банкомат на Банка ДСК.
SMS с искане за получаване на временен ПИН ще бъде обработен и ще получи отговор, съдържащ временния ПИН, само ако е изпратен от телефонния номер, който сте посочили при заявяване на доставката на картата с куриер. Заявки с искане за получаване на временен ПИН от други телефонни номера няма да бъдат обработени, дори да съдържат коректни данни.
Този SMS ще бъде таксуван съгласно тарифния план, който използваш от мобилния си оператор. От страна на Банка ДСК няма бъде начислена такса.
Обади се на посочения телефон в получения SMS от куриерската фирма и заяви друг адрес за доставка. За еднократно пренасочване на пратката няма да ти бъде начислена такса.
При неуспешна доставка с куриер можеш да получиш картата си от офис на Банка ДСК:
- Нова карта – от офиса, който сте посочили при издаване на картата.
- Подновена карта – от офиса, в който сте получили старата си карта с изтичащ срок на валидност.
Можеш да активираш картата на банкомат на Банка ДСК или през мобилното банкиране DSK Mobile до 6 месеца след получаване. Следвай инструкциите за активиране описани в придружителното писмо получено с картата.
Полученият SMS с временен ПИН за активиране на карта, доставена с куриер е валиден един месец след получаването му.
- Влез в DSK Mobile и отвори меню Карти.
- Избери бутон Активирай получената карта.
- Потвърди с биометрия или ПИН.
- Въведи 8-цифрения код от писмото за активация.
- Ще видиш твоя нов ПИН код. Запомни го добре!
При неуспех, може да го направиш на банкомат на Банка ДСК:
- Заяви временен ПИН - Изпрати SMS на номер 184343 със съдържание идентификационен код: заедно с последните 6 цифри от твоето ЕГН.
Пример: Ако идентификационният код е 12345678, а последните 6 цифри на твоето ЕГН са 106211, съдържанието на SMS съобщението е 12345678106211.
Важно! SMS-ът задължително трябва да бъде изпратен от номера, който си посочил при заявяването на услугата за доставка на карта с куриер.
- В отговор ще получиш SMS с временен ПИН, който да използваш за активиране на картата на банкомат.
Ако не успяваш да изпратиш SMS за генериране на временен ПИН за активиране на получена карта с куриер, провери при мобилния си оператор за налична забрана за изпращане на SMS-и към кратки номера. Такава може да е налична при ползване на корпоративен абонамент или наложена забрана при оператора или в настройките на конкретното устройство
Ако не получаваш SMS с временен ПИН за активиране на получена карта с куриер провери:
- Изпращаш ли успешно съобщението към кратък номер 184343.
- Увери се, че го изпращаш от регистрирания в банката мобилен номер по картата.
- Провери дали изписваш коректно Е-pin посочен в придружителното писмо и част от твоето ЕГН съгласно насоките в писмото.
- Ако не си регистриран с ЕГН (например си чуждестранен гражданин) трябва да въведеш последните цифри от идентификатора ти в банката+ изписания в писмото Е-pin.