
Кредитна карта Platinum
Предимства за премиум клиенти
Кредитен лимит до 120 хил. лв./60 хил. евро/60 хил. долара;
1% кешбек от всяка трансакция на ПОС и онлайн – до 600 лв. годишно при активен Премиум план*;
Без годишна такса при активен Премиум план за ежедневно банкиране;
Без лихва при покупки на ПОС и онлайн при погасяване на цялата дължима сума за отчетния период;
Възможност за довнасяне на собствени средства над отпуснатия кредитен лимит;
Безплатна застраховка „Помощ при пътуване в чужбина” към всяка карта;
Специални привилегии при пътуване в чужбина и ексклузивни отстъпки при покупки в определени търговски обекти, елитни хотели и курорти, рент-а-кар услуги и др.;
Безплатна Priority Pass карта, която ти осигурява достъп до над 1500 VIP салона по летища в целия свят**;
Възможност за допълнителни карти на теб или посочено от теб пълнолетно лице;
Бързо, удобно и сигурно разплащане в интернет;
Възможност за добавяне в мобилни портфейли за Android или IOS;
Безплатни SMS известия при всяка транзакция и за минималната месечна вноска.
*Стандартният максимален размер на кешбека е 200 лв. годишно. Увеличеният размер от 600 лв. се прилага за клиенти с активен Премиум план за ежедневно банкиране. Повече за условията на кешбек програмата виж тук.
**Важи за Platinum карти, които са издадени самостоятелно и не са част от план с услуги. В случай че клиентът има сключен договор за Премиум план, достъпът до lounge зоните по летищата се осигурява от услугата Lounge Key към World Debit card.
Какво представлява застраховката „Помощ при пътуване“?
Застраховка „Помощ при пътуване“ ти осигурява денонощен асистанс на български език при нужда от спешна медицинска помощ в чужбина с мрежа от партньорски клиники навсякъде по света. Застраховката носи множество предимства, като 24/7 денонощна асистанс услуга в цял свят при злополука и внезапно заболяване по време на пътуване в чужбина, покритие при загуба на багаж и лични документи, правна помощ, обезщетение за закъснели полети и др. Можеш да се запознаеш с условията на застраховка „Помощ при пътуване“ тук.
Какво представлява Priority Pass картата?
Заедно с твоята платинена кредитна карта получаваш безплатно и Priority Pass карта, която ти осигурява достъп до над 1 500 VIP салона по летища в целия свят. Цената на всяко посещение се удържа впоследствие от сметката, към която е издадена платинената ти кредитна карта. Подробна информация за салоните, участващи в програмата, може да намериш в Priority Pass каталога, който ще получиш заедно с твоята карта, както и на интернет страницата www.prioritypass.com. За достъп до персоналната ти информация в страницата е необходимо да въведеш номера на твоята Priority Pass картa. Можеш да се запознаеш с условията за ползване на карта Priority Pass тук.
Наслаждавай се на заслуженото внимание и VIP отношение, което ще получаваш навсякъде, по цял свят, с твоята платинена карта.
Обслужване
Можеш да променяш лимитите по картата си безплатно по всяко време чрез профила си в мобилното приложение DSK Smart или през ДСК Директ. Услугата е достъпна и в офис на Банка ДСК, като в този случай за нея се прилага такса, съгласно действащата Tарифа на банката.
Документи
-
Стойности на референтните лихвени проценти (РЛП), прилагани от Банка ДСК
.PDF file
-
Допълнително споразумение за кредитен лимит по кредитна карта за физически лица
.PDF file
-
Общи условия на „Банка ДСК“ АД за предоставяне на платежни услуги
.PDF file
-
Условия при използване на застраховката „Помощ при пътуване”
.PDF file
-
Условия при използване на Priority Pass
.PDF file
-
Брошура на Европейската комисия относно правата на потребителите при използването на платежни услуги
.PDF file
-
Тарифа за физически лица
.PDF file
-
Програма Cashback по кредитни карти на Банка ДСК
.PDF file
Често задавани въпроси
Всеки месец на избраната от теб падежна дата (10-то или 20-то число) се изчислява минималната сума за револвиране, която трябва да внесеш за ползването на картата. Минималната сума за револвиране не е такса – с тази сума револвираш (възстановяваш) част от изразходвания кредитен лимит.
Внимание: Разполагаш с 15 календарни дни след падежната дата, за да внесеш минималната сума за револвиране или да възстановиш цялото си задължение.
Всеки месец, след падежната дата, банката генерира извлечение, чрез което научаваш:
- минимална сума за револвиране;
- датата, до която трябва да внесеш;
- целия размер на усвоения кредит, както и информация за извършените трансакции.
За твое улеснение предлагаме алтернативни възможности за получаване на месечното извлечение:
- във всеки офис на Банка ДСК;
- чрез електронното банкиране ДСК Директ.
За твое улеснение ние предлагаме няколко възможности за лесно обслужване на кредитния лимит по картата ти. Можеш да внесеш минималната сума за револвиране:
- във всеки офис на Банка ДСК;
- чрез превод по сметката на кредитната карта – през ДСК Директ, в офис на банката или чрез външен превод;
- чрез мобилно банкиране - DSK Smart;
- на банкомат на Банка ДСК – услугата е безплатна;
- автоматично от посочена от теб сметка в Банка ДСК – услугата е безплатна.
Информация за размера на минималната сума за револвиране може да получиш още:
- във всеки офис на Банка ДСК;
- чрез електронното банкиране ДСК Директ;
- чрез безплатен SMS на посочен от теб мобилен телефон;
- чрез Call Center (на телефон 0700 10 375 или *BDSK /*2375/).
Можеш да блокираш временно картата си по един от следните начини:
Самостоятелно:
- Чрез мобилното приложениеDSK Smart: влез в меню „Карти“ - натисни върху изображението на картата, след което натисни бутон „Блокирай временно“.
- Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влез в меню „Карти“ – от бутоните срещу името на картата кликни върху „Блокирай“. Потвърди, че желаеш временно да блокираш картата.
Със съдействие на служител на Банка ДСК:
- По телефона, чрез Контактния център на Банка ДСК: обади се на 0700 10 375/*2375. Информирай оператора, че желаеш да блокираш временно картата.
- В офис на Банка ДСК: посети удобен за теб офис и информирай, че желаеш да блокираш временно картата.
Можеш отново да активираш картата си по един от следните начини:
Самостоятелно:
- Чрез мобилното приложение DSK Smart: влез в меню „Карти“ – натисни върху изображението на картата, след което натисни бутон „Активирай“
- Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влез в меню „Карти“, от бутоните срещу името на картата кликни върху „Активирай“. Потвърди, че желаеш да активираш картата.
Със съдействие на служител на Банка ДСК:
- В офис на Банка ДСК: посети удобен за теб офис и информирай, че желаеш да активираш блокираната си карта.
Можеш да преиздадеш изгубена/открадната карта по един от следните начини:
Самостоятелно:
- Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влезте в меню „КАРТИ“:
- Ако картата ти вече е временно блокирана, от бутоните срещу името ѝ кликни върху „Преиздай“. Следвай стъпките до завършване на процеса, като избереш как да получиш новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от теб адрес.
- Ако картата ти е активна, кликни върху стрелката вляво от изображението ѝ и след това върху „Преиздай“. Следвай стъпките до завършване на процеса, като избереш как да получиш новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от теб адрес.
Със съдействие на служител на Банка ДСК:
- По телефона, чрез Контактния център на Банка ДСК: обади се на 0700 10 375/*2375. Информирай оператора, че желаеш да преиздадеш твоята карта. Избери как да получиш новата карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на адрес.
- В офис на Банка ДСК: посети удобен за теб офис и информирай, че желаеш да преиздадеш картата си. Избери как да получиш новата карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от теб адрес.
Ако картата ти вече е преиздадена, не е възможно да бъде активирана отново. Необходимо е да изчакаш новата карта да бъде произведена и доставена до избраната от теб локация (офис на Банка ДСК или на адрес).
За да блокираш временно твоята карта, виж отговора на въпроса „Не знам къде ми е банковата карта, как мога да я блокирам?“.
За да преиздадеш твоята карта, виж отговора на въпроса „Банковата ми карта е изгубена/открадната, как мога да я преиздам?“.
Посети удобен за теб офис на Банка ДСК. Представи новия си документ за самоличност и заяви, че желаеш твоята карта да бъде преиздадена с актуалната фамилия. Избери как да получиш новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от теб адрес.