
Кариери
Всеки търси служители, ние търсим хора
Специалист - посрещане на клиенти, Клон Трапезица, гр. Велико Търново
Клонова мрежа, Клон Трапезица
Основни задължения:
- Да бъдеш „първото лице на банката“ – ще посрещаш клиенти и ще им помагаш да намерят правилното решение
- Да демонстрираш модерни дигитални услуги – платформено мобилно банкиране на smart-устройства
- Да съдействаш за подобряване организацията на работа в банковия салон и повишаване на клиентската удовлетвореност
Изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – средно образование;
- Умения за комуникация с клиенти за идентифициране на техните потребности от финансови продукти/услуги;
- Много добра компютърна грамотност и познания/познаване на мобилни приложения/социални мрежи;
- Готовност за работа в динамична среда;
За предимство ще се счита:
- Познания в банковото дело и/или използване на електронно банкиране и системи за разплащания;
- Познаване/владеене на чужд език.
Ние предлагаме:
- Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност;
- Ваучери за храна в размер на 200лв. на месец
- Допълнително здравно осигуряване
- Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране;
- Мултиспорт карта на преференциални цени;
- 20+5 дни платен годишен отпуск;
Необходими документи за кандидатстване:
Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.
Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД
Още позиции
Специалист - посрещане на клиенти, Клон Трапезица, гр. Велико Търново
Клонова мрежа, Клон Трапезица
Старши експерт, Обработка на запори (по заместване)
Централно управление
Свържете се с нас
Обратна връзка
Споделете мнението си
Пишете ни
При въпроси
Help center
Информация за продукти и услуги на Банка ДСК
Намерете ни
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати