
Кариери
Всеки търси служители, ние търсим хора
Специалист в отдел „Бек офис просрочени вземания“
Дирекция „Събиране вземания на физически лица“, Централно управление
Основни задължения:
- Извършване на финансови и счетоводни операции, относно централизираните процеси по събиране на вземания, в частта администриране на проблемните вземания на Банката (в това число и заплащане на дължими законови разноски и такси; операции във връзка с доброволни продажби на обезпечения и заличаване на ипотеки).
- Изготвяне на справки необходими в централизираните процеси по събиране на вземания.
- Изготвяне на уведомления до задължени лица по проблемни кредити на физически лица и извършване на операции за промяна статута на кредити.
- Изготвяне на счетоводни извлечения и съдебно-счетоводни експертизи.
- Отговорност за разчетните сметки на отдела.
- Поддържане на коректна и достоверна информация в специализирания софтуер на Банката по отношение на отразяване на всички действия, свързани с администриране на кредитите.
- Взаимодействие с отговорните и оторизирани служители на външни подизпълнители.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – висше, образователно-квалификационна степен бакалавър, специалност с икономическа насоченост;
- Професионален опит – минимум 2 (две) години трудов стаж на сходна позиция;
- Теоретически и практически познания в областта на банковото дело;
- Много добра компютърна грамотност - MS Office (Word, Excel, Outlook);
- Ползване на английски език на работно ниво;
- Лоялност, аналитично мислене, психическа и поведенческа стабилност при стресови ситуации, комуникативност, съобразителност, отговорност, инициативност, оперативност, умения за самостоятелна работа и работа в екип и за поемане на лична отговорност.
Ние предлагаме:
- Атрактивна и гъвкава схема на заплащане в зависимост от постигнатите резултати;
- Ваучери за храна в размер на 200 лв. на месец;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране;
- Мулти спорт карта на преференциални цени;
- 20+5 дни платен годишен отпуск;
- Работа във водеща финансова институция с изградени традиции и име на пазара;
- Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност;
- Възможност за професионално развитие;
Необходими документи за кандидатстване:
Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.
Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД
Още позиции
Oracle Database Administrator, Sofia/Varna
Head office
Linux System Administrator, Sofia/Varna
Head office, Sofia/Varna
Свържете се с нас
Обратна връзка
Споделете мнението си
Пишете ни
При въпроси
Help center
Информация за продукти и услуги на Банка ДСК
Намерете ни
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати