ИТ позиции

Кариери

Всеки търси служители, ние търсим хора

Специалист жалби в юридически отдел, София/Варна

Централно управление

Основни задължения:

  • Осигуряване на цялостно и обективно проучване на постъпилите жалби и искания към Банката в компетенциите на Управление “Събиране вземания на физически лица“.
  • Сътрудничество и осъществяване на писмена комуникация с отделните звена в управлението с цел събиране на допълнителна информация, изискване на документи и становища.
  • Предоставяне на обобщена информация след анализ на събраните данни и постъпилите становища в предвидения срок за всяка жалба или искане.
  • Изготвяне на проект на отговор / съгласуване на отговор на постъпилите жалба и искания.
  • Поддържане на база данни за жалби и искания.

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Образование – висше образование, образователна степен бакалавър или магистър, специалност Право, Финанси, Бизнес администрация, Информационни науки или друга подходяща специалност.
  • Професионален опит – минимум 2 (две) години трудов стаж на сходна позиция. Опит в цялостното проучване и отговори на жалби и искания ще се счита за предимство.
  • Теоретични и практически познания в областта на банковата дейност; добра компютърна грамотност; ползване на английски език на работно ниво.
  • Аналитично мислене, предприемчивост и умения за работа в екип.

Ние предлагаме:

  • Позитивна и динамична среда и многобройни възможности за кариерно развитие
  • Ваучери за храна в размер на 200 лв. на месец
  • Допълнително здравно осигуряване
  • Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране
  • Мулти спорт карта на преференциални цени
  • 25 дни платен годишен отпуск

Необходими документи за кандидатстване:

Автобиография
Кандидатствай:

Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.


Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД

Още позиции

Intern in Process Governance and Improvement team

At DSK Bank, we constantly strive to provide the best experience to our customers by excellent service and innovative digital solutions.

All this would not be possible without a strong and dedicated team, so our most valuable asset remains the people who work at DSK Bank. 

Мениджър връзка с клиенти ДСК Хоум, София

Head office

Technical Business Analyst, Sofia

Head office

Свържете се с нас

customer experience servicing customer servicing icon

Обратна връзка

Споделете мнението си

screen query on web icon

Help center

Информация за продукти и услуги на Банка ДСК

pin pin icon

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon