Пътувам и пазарувам с отстъпки
Какви предимства имам?



Какво още предлага DSK-Wizz Air?
WIZZ Discount Club Standard Plus – получаваш безплатно членство в програмата, ползваш допълнителни отстъпки и други услуги на www.wizzair.com при всяко твое пътуване с авиокомпанията.
Карта с револвиращ кредит – след всяко погасяване можеш отново да използваш средствата.
Възможност за ползване на безлихвен кредит до 45 дни.
Безплатни SMS известия при извършване на трансакции и за дължима сума за револвиране.
Дължимата лихва е единствено върху използваната част от лимита.
Възможност за довнасяне на собствени средства, с които разполагаш над отпуснатия кредитен лимит.
По желание – издаване на допълнителни карти на теб или посочен от теб пълнолетен човек при по-ниска годишна такса.
Бързо, удобно и сигурно разплащане в интернет чрез създадена 3D парола на твоята карта и въвеждане на статичен ПИН.
Без лихва за направените покупки при търговци при погасяване на цялото задължение, отчетено към падежна дата.
Бързи плащания през телефон или смарт часовник след добавяне на карта през DSK Mobile в мобилни портфейли за Android, iOS, Garmin и Xiaomi.
Какви са бонусите?
За DSK-Wizz Air се прилага специално създадена бонус програма, с която трупаш точки, докато пазаруваш. Можеш да ползваш точките за покупка на стоки и услуги на сайта на Wizz Air.
Събираш точки при всяко плащане с карта в търговски обект:


- Ако си член на WIZZ Discount Club, трябва да предоставиш имейл адреса, с който си регистриран в Wizz Air. Информирай ни и за номера на WIZZ сметката ти.
- Ако нямаш регистрация в Wizz Air, след издаването на картата на посочен от теб имейл ще получиш информация за активиране на профил.
Повече информация за бонусите
Събираш точки при всяко плащане с карта в търговски обект:
- 4 точки за всеки похарчен 1 лв. на сайта на Wizz Air
- 2 точки за всеки похарчен 1 лв. при всички останали търговци
Стойността на всяка точка е 0.01 лв.
Можеш да следиш и използваш натрупаните точки през ДСК Директ.
Намираш усвоените точки и паричната равностойност в твоя профил в wizzair.com.
Използваш средствата за резервации на самолетни билети и покупки на други услуги на wizzair.com.
Повече информация за бонусите
Събираш точки при всяко плащане с карта в търговски обект:
- 4 точки за всеки похарчен 1 лв. на сайта на Wizz Air
- 2 точки за всеки похарчен 1 лв. при всички останали търговци
Стойността на всяка точка е 0.01 лв.
Можеш да следиш и използваш натрупаните точки през ДСК Директ.
Намираш усвоените точки и паричната равностойност в твоя профил в wizzair.com.
Използваш средствата за резервации на самолетни билети и покупки на други услуги на wizzair.com.
Колко и кога трябва да внасям по картата си?
Всеки месец на избраната от теб падежна дата (10-о или 20-о число) се изчислява минималната сума за револвиране, която трябва да внесеш за картата. Минималната сума не е такса – с тази сума ти револвираш (възстановяваш) част от изразходвания кредитен лимит.
Обърни внимание: Имаш 15 календарни дни след падежната дата, за да внесеш минималната сума или да възстановиш цялото си задължение и да се възползваш от допълнителния бонус, който предлагаме – да не ти се начислява лихва върху закупените стоки при търговец.
Къде да видя колко дължа по картата си?
Всеки месец след падежната дата генерираме месечен отчет, чрез който научаваш:
- Минимална сума за револвиране;
- Датата за внасяне;
- Размерa на усвоения кредит;
- Информация за извършените трансакции.
Как внасям минималната сума за револвиране?
Предлагаме ти няколко възможности за лесно обслужване на кредитния лимит:
- В наш офис
- С превод по сметката на кредитната ти карта (ДСК Директ, в офис или външен превод)
- DSK Mobile
- На наш банкомат
- Автоматично от посочена от теб сметка в Банка ДСК
Къде мога да получа месечния отчет?
- В наш офис
- В ДСК Директ
- На посочен адрес на хартиен носител
Къде мога да науча повече за минималната сума за револвиране?
- В наш офис
- В ДСК Директ
- Със SMS на посочен телефон
- На телефон 0700 10 375 или *BDSK /*2375/
Кредитни карти с револвиращ кредит DSK-Wizz Air | |
|---|---|
| Лева | |
| Стандартен лихвен процент по кредита | 18,90% |
| Лихвен процент при обезпечение залог на влог/депозит в банката | 12,95% |
| Бонус при погасяване на цялата дължима сума за отчетен период | Без лихва върху сумите за покупка на стоки на ПОС на търговец |
Лимити за трансакции | Лимити по Общи условия | Максимална стойност за договаряне на индивидуални лимити |
|---|---|---|
24-часов лимит за теглене на суми в брой | 1 000 лв./валутна равностойност | 9 775 лв./валутна равностойност |
24-часов лимит за плащане при търговец | 5 000 лв./валутна равностойност | 25 000 лв./валутна равностойност |
Общ 24-часов лимит | 6000 лв./валутна равностойност | 25 000 лв./валутна равностойност |
Застраховка „Спокойствие към кредитна карта“ осигурява финансово обезпечение вследствие на злополука и възможност за защита при платежни операции и при финансови загуби.
Основни предимства:
Покриват се събития, настъпили на територията на цял свят
Богат избор от покрития и застрахователни суми
Осигурява защита на всички допълнителни карти без оскъпяване
Повече за застраховката ТУК.
Често задавани въпроси
Членството в WIZZ Discount Club осигурява следните гарантирани отстъпки за Вас и до петима Ваши придружители:
Когато извършвате покупки при търговец в страната и чужбина, получавате по 2 точки на всеки 1 похарчен лев. Когато извършвате покупки на билети и услуги в сайта www.wizzair.com, получавате по 4 точки на всеки 1 похарчен лев.
Точките могат да бъдат използвани за отстъпки само при покупки на сайта на Wizz Air – www.wizzair.com
Натрупаните от Вас точки имат валидност до края на втората календарна година, следваща годината, в която сте ги натрупали. Например всички точки, които сте натрупали през 2018 г. ще бъдат валидни до 31.12.2020 г.
След като прехвърлите точките във вашия WIZZ профил, паричният им еквивалент е със срок на валидност една година от датата на прехвърлянето им.
Срещу всяка точка получавате отстъпка от 1 стотинка при покупка на билети и услуги в сайта на Wizz Air – www.wizzair.com
Можете да блокирате временно картата си по един от следните начини:
Самостоятелно:
- Чрез мобилното приложение DSK Smart: влезте в меню „КАРТИ“ – натиснете върху изображението на картата, след което натиснете бутон „Блокирай временно“

- Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влезте в меню „Карти“ – от бутоните срещу името на картата кликнете върху „Блокирай“. Потвърдете, че желаете временно да блокирате картата.

Със съдействие на служител на Банка ДСК:
- По телефона, чрез Контактния център на Банка ДСК: обадете се на 0700 10 375/*2375. Информирайте оператора, че желаете да блокирате временно Вашата карта
- В офис на Банка ДСК: посетете удобен за Вас офис и информирайте, че желаете да блокирате временно Вашата карта
Можете отново да активирате картата си по един от следните начини:
Самостоятелно:
- Чрез мобилното приложение DSK Smart: влезте в меню „КАРТИ“ – натиснете върху изображението на картата, след което натиснете бутон „Активирай“

- Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влезте в меню „Карти“ – от бутоните срещу името на картата кликнете върху „Активирай“. Потвърдете, че желаете да активирате картата.

Със съдействие на служител на Банка ДСК:
- В офис на Банка ДСК: посетете удобен за Вас офис и информирайте, че желаете да активирате блокираната си карта.
Можете да преиздадете Вашата изгубена/открадната карта по един от следните начини:
Самостоятелно:
- Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влезте в меню „КАРТИ“:
- Ако картата Ви вече е временно блокирана – от бутоните срещу името й кликнете върху „Преиздай“. Следвайте стъпките до завършване на процеса, като изберете как да получите новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от Вас адрес.
Как мога да преиздам картата си:
- Ако картата Ви е активна – кликнете върху стрелката вляво от изображението ѝ и след това - върху „Преиздай“. Следвайте стъпките до завършване на процеса, като изберете как да получите новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от Вас адрес.


Със съдействие на служител на Банка ДСК:
- По телефона, чрез Контактния център на Банка ДСК: обадете се на 0700 10 375/*2375. Информирайте оператора, че желаете да преиздадете Вашата карта. Изберете как да получите новата карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на адрес.
- В офис на Банка ДСК: посетете удобен за Вас офис и информирайте, че желаете да преиздадете картата си. Изберете как да получите новата карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от Вас адрес.
Ако картата Ви вече е преиздадена, не е възможно да бъде активирана отново. Необходимо е да изчакате новата карта да бъде произведена и доставена до избраната от Вас локация - офис на Банка ДСК или на посочен от Вас адрес.
За да блокирате временно Вашата карта, вижте отговора на въпроса „Не знам къде ми е банковата карта, как мога да я блокирам?“.
За да преиздадете Вашата карта, вижте отговора на въпроса „Банковата ми карта е изгубена/открадната, как мога да я преиздам?“.
Посетете удобен за Вас офис на Банка ДСК. Представете новия си документ за самоличност и заявете, че желаете Вашата карта да бъде преиздадена с актуалната фамилия. Изберете как да получите новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от Вас адрес.