Без годишна такса при 24 трансакции през годината



Повече информация за бонусите
Застраховка „Помощ при пътуване“ Ви осигурява денонощно съдействие на български език при злополука и внезапно заболяване по време на пътуване в чужбина, покритие при загуба на багаж и лични документи, правна помощ, обезщетение за закъснели полети и други. Вижте пълните условия тук.
Вашите премиум предимства:
- Кредитен лимит до 120 хил. лв./60 хил. евро.
- 1% кешбек от всяка трансакция на ПОС и онлайн – до 600 лв. годишно при активен Премиум план* или план „ДСК Частно банкиране“.
- Без годишна такса при активен Премиум план за ежедневно банкиране или план „ДСК Частно банкиране“.
- Без лихва при покупки на ПОС и онлайн при погасяване на цялата дължима сума за отчетния период.
- Възможност за довнасяне на собствени средства над отпуснатия кредитен лимит.
- Безплатна застраховка „Помощ при пътуване в чужбина“ към всяка карта.
- Специални привилегии при пътуване в чужбина и ексклузивни отстъпки при покупки в определени търговски обекти, елитни хотели и курорти, rent-a-car услуги и други.
- Възможност за допълнителни карти на теб или посочен от теб човек.
- Бързо, удобно и сигурно разплащане в интернет.
- Възможност за добавяне в мобилен портфейл за Android, iOS, Garmin и Xiaomi.
- Безплатни SMS известия при всяка трансакция и за минималната месечна вноска.
Какви са бонусите?



Платинени кредитни карти с револвиращ кредит Platinum | |||
|---|---|---|---|
| Лева | Евро | ||
| Стандартен лихвен процент по кредита | 18,90% | 18,90% | |
| Лихвен процент при обезпечение залог на влог/депозит в банката | 12,95% | 12,95% | |
| Бонус при погасяване на цялата дължима сума за отчетен период | Без лихва върху сумите за покупка на стоки на ПОС на търговец, вкл. онлайн | Без лихва върху сумите за покупка на стоки на ПОС на търговец, вкл. онлайн | |
Можеш да променяш лимитите по картата безплатно по всяко време с профила си в мобилното приложение DSK Mobile. Услугата е достъпна и в нашите офиси, като в този случай за нея се прилага такса съгласно действащата Tарифа на банката .
Лимити за трансакции | Лимити по Общи условия | Максимална стойност за договаряне на индивидуални лимити |
|---|---|---|
24-часов лимит за теглене | 5 000 лв./валутна | 9 775 лв./валутна |
24-часов лимит за плащане при | 25 000 лв./валутна | 25 000 лв./валутна |
Общ 24-часов лимит | 30 000 лв./валутна | 30 000 лв./валутна |

Застраховка „Спокойствие“ за кредитна карта
Със застраховка „Спокойствие“ от Групама, със застрахователен агент Банка ДСК към кредитна карта, получаваш финансова подкрепа за теб при неблагоприятни събития в живота, свързани със злополука.
Защитава твоите финансови средства при настъпило събитие с живота и здравето
Активно покритие с гратисен период от 65 дни
Защита в цял свят
Виж повече за застраховката тук.
Често задавани въпроси
Всеки месец на избраната от теб падежна дата (10-то или 20-то число) се изчислява минималната сума за револвиране, която трябва да внесеш за ползването на картата. Минималната сума за револвиране не е такса – с тази сума револвираш (възстановяваш) част от изразходвания кредитен лимит.
Внимание: Разполагаш с 15 календарни дни след падежната дата, за да внесеш минималната сума за револвиране или да възстановиш цялото си задължение.
Всеки месец, след падежната дата, банката генерира извлечение, чрез което научаваш:
- минимална сума за револвиране;
- датата, до която трябва да внесеш;
- целия размер на усвоения кредит, както и информация за извършените трансакции.
За твое улеснение предлагаме алтернативни възможности за получаване на месечното извлечение:
- във всеки офис на Банка ДСК;
- чрез електронното банкиране ДСК Директ.
За твое улеснение ние предлагаме няколко възможности за лесно обслужване на кредитния лимит по картата ти. Можеш да внесеш минималната сума за револвиране:
- във всеки офис на Банка ДСК;
- чрез превод по сметката на кредитната карта – през ДСК Директ, в офис на банката или чрез външен превод;
- чрез мобилно банкиране - DSK Smart;
- на банкомат на Банка ДСК – услугата е безплатна;
- автоматично от посочена от теб сметка в Банка ДСК – услугата е безплатна.
Информация за размера на минималната сума за револвиране може да получиш още:
- във всеки офис на Банка ДСК;
- чрез електронното банкиране ДСК Директ;
- чрез безплатен SMS на посочен от теб мобилен телефон;
- чрез Call Center (на телефон 0700 10 375 или *BDSK /*2375/).
Можеш да блокираш временно картата си по един от следните начини:
Самостоятелно:
- Чрез мобилното приложениеDSK Smart: влез в меню „Карти“ - натисни върху изображението на картата, след което натисни бутон „Блокирай временно“.

- Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влез в меню „Карти“ – от бутоните срещу името на картата кликни върху „Блокирай“. Потвърди, че желаеш временно да блокираш картата.

Със съдействие на служител на Банка ДСК:
- По телефона, чрез Контактния център на Банка ДСК: обади се на 0700 10 375/*2375. Информирай оператора, че желаеш да блокираш временно картата.
- В офис на Банка ДСК: посети удобен за теб офис и информирай, че желаеш да блокираш временно картата.
Можеш отново да активираш картата си по един от следните начини:
Самостоятелно:
- Чрез мобилното приложение DSK Smart: влез в меню „Карти“ – натисни върху изображението на картата, след което натисни бутон „Активирай“

- Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влез в меню „Карти“, от бутоните срещу името на картата кликни върху „Активирай“. Потвърди, че желаеш да активираш картата.

Със съдействие на служител на Банка ДСК:
- В офис на Банка ДСК: посети удобен за теб офис и информирай, че желаеш да активираш блокираната си карта.
Можеш да преиздадеш изгубена/открадната карта по един от следните начини:
Самостоятелно:
- Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влезте в меню „КАРТИ“:
- Ако картата ти вече е временно блокирана, от бутоните срещу името ѝ кликни върху „Преиздай“. Следвай стъпките до завършване на процеса, като избереш как да получиш новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от теб адрес.
- Ако картата ти е активна, кликни върху стрелката вляво от изображението ѝ и след това върху „Преиздай“. Следвай стъпките до завършване на процеса, като избереш как да получиш новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от теб адрес.


Със съдействие на служител на Банка ДСК:
- По телефона, чрез Контактния център на Банка ДСК: обади се на 0700 10 375/*2375. Информирай оператора, че желаеш да преиздадеш твоята карта. Избери как да получиш новата карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на адрес.
- В офис на Банка ДСК: посети удобен за теб офис и информирай, че желаеш да преиздадеш картата си. Избери как да получиш новата карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от теб адрес.
Ако картата ти вече е преиздадена, не е възможно да бъде активирана отново. Необходимо е да изчакаш новата карта да бъде произведена и доставена до избраната от теб локация (офис на Банка ДСК или на адрес).
За да блокираш временно твоята карта, виж отговора на въпроса „Не знам къде ми е банковата карта, как мога да я блокирам?“.
За да преиздадеш твоята карта, виж отговора на въпроса „Банковата ми карта е изгубена/открадната, как мога да я преиздам?“.
Посети удобен за теб офис на Банка ДСК. Представи новия си документ за самоличност и заяви, че желаеш твоята карта да бъде преиздадена с актуалната фамилия. Избери как да получиш новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от теб адрес.