DSK Bank Apple Pay Wallet

Плащай всичко с Apple Pay

Добави картите си в Apple Wallet и
плащай безконтактно с твоя телефон

DSK-Smart-login

Apple Pay от Банка ДСК

Плащай всичко с Apple Pay чрез своя телефон.

Сега можеш да добавиш картите си Visa или Mastercard® от Банка ДСК в Apple Wallet през DSK Smart и да се възползваш от удобни и сигурни безконтактни плащания.



Добави своите карти от Банка ДСК в Apple Wallet
през DSK Smart!

empty image

Стъпка 1

Увери се, че имаш регистриран телефонен номер за получаване на 3D парола за конкретната карта.
Свали последната версия на DSK Smart и влез в приложението.

empty image

Стъпка 2

Отиди в меню "Карти", избери желаната карта чрез бутон "Add to Apple Wallet" и следвай стъпките.

empty image

Стъпка 3

Ще получиш потвърждение, че картата ти е добавена успешно и е готова за плащания с Apple Pay.


В случай че си стартирал добавяне на картата директно през Apple Wallet, е необходимо:

  • Да изтриеш картата от приложението, като я избереш и кликнеш върху трите точки в горния десен ъгъл на екрана, след това върху “Детайли за картата (“Card Details”)” и върху ”Изтриване на карта” (“Remove Card”);
  • Да добавиш картата през мобилното банкиране DSK Smart, съгласно описаните стъпки, по-горе.



В случай че не ползваш DSK Smart, можеш да добавиш картите си и директно през Apple Wallet:

  • Увери се, че имаш регистриран телефонен номер за получаване на 3D парола

  • Отвори приложението Wallet 

  • Избери символ "+" от горния десен ъгъл

  • Сканирай картата си или въведи ръчно необходимите данни

  • Съгласи се с "Общите условия"

  • Визуализира се екран, на който се изисква да се свържеш с нашия Контактен център, за да се идентифицираш. Можеш да пропуснеш тази стъпка, ако директно верифицираш картата си ТУК.

Apple Wallet DSK Bank


Увери се, че имаш регистриран телефонен номер за получаване на 3D парола за конкретната карта. В случай, че нямаш регистриран телефонен номер за 3D парола за картата, е необходимо да регистрираш такъв през някой от следните канали:

- чрез ДСК Директ, посредством използването на софтуерен токен или друго средство за подписване;

- чрез Контактен център, посредством подписване на документи чрез КЕП;

- в офис на Банка ДСК.


Плащай всичко с Apple Pay:

С твоя iPhone, Apple Watch или iPad във всеки търговски обект или онлайн търговец, при който видиш един от следните два символа:

 


Чрез iPhone и Touch ID: 

Чрез iPhone и Face ID: 

Често задавани въпроси

В случай че сте стартирали добавяне на картата директно през Apple Wallet, е необходимо да я изтриете от приложението и да я добавете през мобилното банкиране DSK Smart.

Как да изтриете картата от Приложението?  Изберете картата и кликнете върху трите точки в горния десен ъгъл на екрана, след това върху Детайли за картата (Card Details) и Изтриване на карта (Remove Card).

Можете да платите с Apple Pay навсякъде, където видите един от тези два символа.

 

Можете да плащате и във всички приложения и интернет сайтове, които поддържат услугата.

Можете да регистрирате картите си в Apple Wallet на няколко устройства едновременно.

NFC технологията е внедрена на всички телефони с iOS, считано от модел iPhone 6.

Ползването на 3D услуга по картата е задължително условие, за да добавите картата си в мобилен портфейл. Вижте как можете да регистрирате 3D парола тук

Всички видове карти на Банка ДСК, с изключение на дебитна карта Maestro, могат да се регистрират в Apple Wallet.

Не, трансакции с карти, регистрирани в мобилен портфейл, включително действия по активация, деблокиране и изтриване, са допустими за извършване само от картодържателя/титуляра. Възможно е искане за временно блокиране на картата, регистрирана в Apple Wallet, да бъде подавано и от трети лица.

Не, веднъж изтрита, картата не може да бъде възстановена. За да извършвате отново трансакции чрез Apple Pay, следва да регистрирате банковата си карта отново, съгласно стъпките по-горе на страницата.  

При регистрация на карта в мобилен портфейл се създава уникален номер, различен от оригиналния номер на банковата карта. В случай че добавите картата си към повече от едно мобилни устройства, за всяко устройство ще се създаде отделен уникален номер. 

Карти Maestro не могат да бъдат регистрирани в мобилни портфейли, тъй като този продукт е в процес на подмяна от по-нов и с по-широки функционалности – картите Mastercard Debit, издавани от Банка ДСК. В случай че желаете да регистрирате картата си, следва да си откриете друг картов продукт.  

  • Влезте във Вашия “Аpple Wallet”;
  • Изберете карта и я преместете най-отгоре в дигиталния си портфейл.
  • Уверете се, че сте активирали NFC функционалността на телефона си и сте добавили картата, с която искате да платите, като основна за плащане;
  • Изберете картата с двойно натискане на бутона за включване на екрана;
  • Въведете използвания от вас метод за отключване (ПИН, биометрия);
  • Задръжте телефона близо до терминала, с екран обърнат към Вас, докато на екрана се визуализира символ за успешно прочитане на картата. 
  • Уверете се, че извършвате правилно стъпките за извършване на плащане, описани по-горе;
  • Свържете се с Контактен Център на тел. 0700 10 375 *2375.
  • Проверете какъв е статусът на картата, която сте регистрирали;
  • Уверете се, че следвате стъпките за извършване на трансакция, описани по-горе;
  • Проверете за друга възможна причина трансакцията да бъде отказана (недостатъчна наличност, изтекъл срок на валидност на картата или друга причина).

Можете да добавите до 12 карти в дигиталния си портфейл, в зависимост от модела на устройството.

Извършените трансакции с карта, регистрирана в Apple Wallet, са видими в самия мобилен портфейл. Допълнително, информацията за трансакции с регистрирани карти е налична и във всички канали, в които банката показва този вид информация – ДСК Директ, DSK Smart, месечни извлечения.

След извършване на трансакция, Apple Wallet изпраща push нотификация за извършената трансакция. От съображения за сигурност, препоръчвамe този вид нотификации да не бъдат изключвани.

В случай че сте активирали SMS известия от банката за трансакции с картата, която сте регистрирали, ще получавате съобщение и за всяка трансакция, извършена през мобилния портфейл.

Може да оспорите трансакция, като подадете Искане за оспорване на трансакция в удобен за Вас офис на банката или като се свържете с Контактен Център чрез формата за обратна връзка в ДСК Директ, ДСК Смарт, на тел. 0700 10 375 *2375 или имейл: call_center@dskbank.bg

  • Свържете се незабавно с нашия Контактен център на 0700 10 375 / *2375. Информирайте оператора, че желаете да блокирате временно картата за плащания през мобилния си портфейл, тъй като не откривате устройството си;
  • Уточнете дали последните трансакции са извършени от Вас, с цел с цел установяване на неразпознати трансакции;
  • В случай че не успеете да се свържете с нашия Контактен център своевременно, блокирайте временно картата си през DSK Smart или DSK Директ- това ще доведе и до блокиране на възможността за плащане с картата и през електронния портфейл.
  • Свържете се незабавно с нашия Контактен център на 0700 10 375 / *2375. Информирайте оператора, че желаете картата да бъде премахната от съответното устройство;
  • Уточнете дали последните трансакции са извършени от Вас, с цел установяване на неразпознати трансакции, извършени след кражбата/загубата/продажбата на устройството;
  • В случай че не успеете да се свържете с нашия Контактен център своевременно, блокирайте временно картата си през DSK Smart или DSK Директ- това ще доведе и до блокиране на възможността за плащане с картата и през електронния портфейл.

При блокиране на физическата карта, се преустановява възможността за извършване на трансакции с нея и през мобилния портфейл. Картата може да се използва за плащания през мобилен портфейл, само ако физическата карта е активна.

Картата, регистрирана в мобилен портфейл, ще бъде изтрита от портфейла. Необходимо е да регистрирате отново преиздадената банкова карта, за да можете да я ползвате.

Можете да теглите средства от всеки банкомат с безконтактна функция. Необходимо е само да отключите телефона си, да го доближите до символа за безконтактни трансакции на съответния банкомат и да въведете ПИН кода на физическата карта. Към момента функционалността е достъпна само за клиенти с карти на Mastercard.

Последни новини

Свържете се с нас

customer experience servicing customer servicing icon

Обратна връзка

Ние ще се свържем с Вас

trainer trainer icon

Анкета

За оценки и препоръки

pin pin icon

Намерете офис

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon