ДСК Директ

ДСК Директ

Електронно банкиране на Банка ДСК
за индивидуални клиенти

Aнкета
Благодарим Ви, че използвате страницата на Банка ДСК. Молим Ви да отделите около 1 минута и да ни отговорите на няколко кратки въпроса.

През последния месец използвали ли сте интернет или мобилно банкиране на Банка ДСК?

През последния месец използвали ли сте интернет или мобилно банкиране на Банка ДСК?

Ползвали ли сте интернет банкирането ДСК Директ?

Ползвали ли сте интернет банкирането ДСК Директ?

Предвид последния път в който ползвахте ДСК Директ, Вие лично доколко силно бихте препоръчали на Ваши роднини/ познати да го използват?

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Използвайте скала, в която 0 означава “Не бих препоръчал въобще”, а 10 – “Бих препоръчал силно”.

Какви са причините за посочената от Вас оценка?

Ползвали ли сте мобилното банкиране на DSK Smart (приложението за банкиране през телефон/таблет на Банка ДСК?)

Ползвали ли сте мобилното банкиране на DSK Smart (приложението за банкиране през телефон/таблет на Банка ДСК?)

Ползвали ли сте мобилното банкиране на DSK Smart (приложението за банкиране през телефон/таблет на Банка ДСК?)

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Използвайте скала, в която 0 означава “Не бих препоръчал въобще”, а 10 – “Бих препоръчал силно”.

Какви са причините за посочената от Вас оценка?

Вашите предимства:

  • Достъп до Вашите пари – по всяко време и от всяко място. Необходимо Ви е само устройство с връзка към интернет.

  • По-ниски цени на банковите операции в сравнение с тези в офис на банката;

  • Лесен и бърз начин за плащане на сметки за комунални услуги, местни данъци и такси, както и извършване на различни видове преводи в лева и валута;

  • Подавате онлайн искане за кредитна карта, потребителски кредит и овърдрафт;

  • Сигурност при извършване на преводи - с различни комбинации от методи за подписване, от които можете да изберете:

    - цифров сертификат, издаден от банката с еднократен SMS код, мобилното приложение (DSK mToken) или КЕП (квалифициран електронен подпис) с еднократен SMS код.

Колко ще Ви струва?

  • Достъпът до интернет банкиране е безплатен;

  • Преводите между Ваши сметки са без такса;

  • Издаването на Виртуална карта е без такса;

  • Таксите за извършените банкови операции чрез интернет канала ДСК Директ са по-ниски в сравнение с таксите за аналогични операции, наредени в офис на банката.

Как да се регистрирате?

  • Онлайн в няколко лесни стъпки, като посетите страницата на ДСК Директ;

  • В най-удобния за Вас офис на Банка ДСК, като носите със себе си документ за самоличност.

Какво е нужно, за да се регистрирате онлайн?

035

Да посетите страницата на ДСК Директ и да изберете опцията Нова регистрация

024

Да имате активна банкова карта по собствена сметка, издадена от Банка ДСК и предварително въведен мобилен номер в системата на банката

022

Да въведете получения на телефонния Ви номер временен код, който е валиден 15 минути;

009

Да въведете данните на банковата си карта, за да се извърши трансакция от 0.05 BGN за параметризация на достъпа

021

Да въведете потребителско име и парола по Ваш избор, като следвате посочените изисквания.

След успешно преминаване на процеса по регистрация онлайн, можете да използвате интернет банкиране ДСК Директ като пасивен потребител. Ще имате възможност да:

  • проверявате движенията по сметката си;

  • правите преводи между свои сметки в Банка ДСК;

  • заплащате битови задължения;

  • подавате искане за откриване на кредитен продукт;

  • сключвате договор за откриване на разплащателна сметка и/или издаване на банкова карта;

  • заявявате, променяте или отказвате информационни услуги;

  • блокирате карти и да активирате карти, които са блокирани чрез интернет банкирането ДСК Директ и мобилно банкиране DSK Smart.

За да осъществявате трансфер на средства извън своите сметки в Банка ДСК, можете да заявите метод на подписване - комбинация от цифров сертификат, издаден от Банката и еднократен SMS код или комбинация от персонален цифров сертификат, издаден от Банката и Тоукън - мобилно приложение (DSK mToken). Услугата можете да заявите изцяло дистанционно - през формата за обратна връзка в ДСК Директ или чрез Контактния център на Банка ДСК на 0700 10 375 / *2375 за мобилни телефони, като документите се подписват чрез мобилната апликация на Евротръст. 

Как да възстановите забравеното си потребителско име и парола?

  • Безплатно и изцяло онлайн в няколко лесни стъпки като посетите страницата на ДСК Директ;

  • Чрез най-удобния за Вас офис на Банка ДСК, като носите със себе документ за самоличност.

Какво трябва да направите, за да възстановите потребителското си име и парола онлайн?

  • Да посетите страницата на ДСК Директ и да изберете опцията „Забравени потребителско име и парола“;

  • Да имате активна банкова карта по собствена сметка, издадена от Банка ДСК и предварително въведен мобилен номер в системата на банката;

  • Да въведете получения на телефонния Ви номер временен код, който е валиден 15 минути;

  • Да въведете данните на банковата си карта, за да се извърши трансакция от 0.05 BGN за параметризация на достъпа;

  • Да въведете потребителско име и парола по Ваш избор, като следвате посочените изисквания.

Документи

Последни новини

Свържете се с нас

010

Запазете час

за консултация

Call center

Обратна връзка

Ние ще се свържем с Вас

012

Намерете офис

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати