новини
Новини и уведомления
News image

Банка ДСК подобрява обслужването


Банка ДСК смята да подобри обслужването на клиентите си, като въведе анкетна карта на обновения си сайт. Банката с главен изпълнителен директор Виолина Маринова ще даде възможност на всеки клиент да оцени обслужването в своя град и в офиса, който най-често посещава. Оценката ще се извършва по няколко важни критерия. Те са отношение на служителите към клиента, желанието им да го изслушат и помогнат, качеството и обхватът на информацията, която му дават, бързината на обслужването, достъпността и ориентациятаза клиента в съответния офис на банката. Клиентите могат да дадат подробен коментар по всички аспекти на обслужването и да направят съответните предложения. Тази новост в страницата на Банка ДсК е още едно доказателство, че модернизираната корпоративна визия не е самоцелна промяна на външната форма. Обновеното лого на Банка ДсК не е само формална визуална промяна, а показва търсене на най-доброто в обслужването на клиентите.

 

Още новини

Последни новини

Свържете се с нас

010 010

Запазете час

за консултация

Call center Call center

Обратна връзка

Ние ще се свържем с теб

012 012

Намерете клон

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon