Банка ДСК представи иновации в управлението на отношенията с клиентите на Финансов форум "Иновации"
Иновациите във финансовия сектор като все по-значим фактор за развитието и успеха на финансовите институции бяха във фокуса на третото издание на международния Финансов форум „Иновации“, организиран от Асоциация Банка на годината. Събитието се проведе на 14 юни в София хотел Балкан с партньорството на Банка ДСК и събра представители на банковия сектор в България, на небанкови финансови институции, технологични компании, компании с иновативни продукти и проекти от различни сфери на бизнеса. Участниците обсъдиха необходимостта от непрекъснати иновации, за да може секторът да остане актуален и адекватен на съвременния глобален потребител на финансови продукти и услуги, на мисленето на интернет поколението.
В рамките на панел 2 на форума: „Иновации на фокус, Българските банки: Къде сме ние и какво предстои?“ представителят на Банка ДСК Иван Войнов запозна участниците с иновациите в развитието на CRM (бизнес процесите в банкирането на дребно и отношенията с клиентите) в Банка ДСК и перспективите пред директния маркетинг. В презентацията си той сподели впечатления от личния си опит и тенденциите в търсене от страна на Банката на по-ефективни способи за достигане до клиентите. Директорът на дирекция CRM на Банката представи начина, по който се управляват връзките с клиентите на Банката и това как Банка ДСК вижда бъдещето на управлението на клиентските взаимоотношения в контекста на динамично развиващата се технологична среда.