Банка ДСК развива частното банкиране
Като водеща банка на българския пазар, Банка ДСК се стреми да
предлага на клиентите си най-добрите продукти, най-високото ниво на обслужване и достъп до съвременни
инвестиционни решения.
Банка ДСК стартира частното банкиране в края на 2005 г. в клон „Калоян” на Банката в София. Телефоните за връзка там са 9391 715, 9391 692.
Стратегията за частно банкиране на Банка ДСК има за свои акценти изучаването на нуждите на нашите първокласни клиенти за доразвиване на специфични банкови продукти, които биха удовлетворили желанията им; предлагане на индивидуални решения; персонално отношение към клиентите от страна на специално обучените референти.
От началото на 2007 г. банка ДСК открива нови центрове за частно банкиране на следните адреси и телефони:
- гр. София, Финансов център «Московска”, ул. Московска № 19
Тел. 02/9391 279, 02/9391 267
- гр. София, Финансов център „Батенберг”, ул. Батенберг № 6
Тел. 02/9391 563, 02/9391 581
- гр. Бургас, Финансов център Бургас, ул. Шейново №24
Тел. 056/806 105:
Срещите на клиентите на частно банкиране се провеждат в обособена зона, която гарантира бързо, качествено и конфиденциално обслужване.
Личният банков консултант е на разположение по всяко време, и може да посети клиента в неговия офис или дом.
Банковите операции на клиентите се осъществяват с приоритет със съдействието на личния консултант
Клиентите на частно банкиране получават специални условия по банковите продукти, и изчерпателна информация за новости в продуктите и услугите на Банка ДСК.
Клиентите на частното банкиране на Банка ДСК могат да разчитат на професионално управление на финансовите средства, гъвкави решения на нестандартни финансови ситуации, както и на достъп до международните финансови пазари.