новини
Новини и уведомления
News image

Детелина Николова, главен регионален мениджър на Банка ДСК на регионален център Плевен: Банка ДСК е с нова корпоративна визия

Ваня КЮРЧЕВА

Институцията ни е с над 55-годишна история, богата на традиции, но с ново съдържание, казва главният регионален мениджър
- Г-жо Николова, като главен регионален мениджър на регионален център Плевен, бихте ли обяснили защо логото на Банка ДСК трябва да се смени?
- Знаете, че логото е съвкупност на графичен елемент, символ на търговска фирма или продукт, който унифицира марката чрез определен начин и с уникална визия. Ефектът на логото е при неговото прилагане да бъде разпознаван, да бъде визуална индентификация. Смяната на логого във финансовата ни институция е сигнал за промяна в корпоративната култура и стратегия на банката. Това е послание към клиентите, за това, че се случва нещо хубаво, ново. Цялата група ОТП, към която принадлежи Банка ДСК, вече ще бъде с еднаква визия. Логото на всички банки и дъщерни дружества в деветте държави, в който ОТП Груп развива дейност, ще бъде едно и също. Еднакви са принципите и целите ни, еднаква трябва да е и корпоративната визия. Банка ДСК е обогатяваща и развиваща се търговска марка. Тя е модерна финансова институция, ориентирана все повече към нуждите на клиентите си и особено на младите хора. Ние предлагаме съвременни финансови решения и модерни финансови продукти, затова имаме нужда от нова, съвременна визия.
- Досегашното лого беше символ на стабилност и единство на банка и клиенти.
- Определено за това говореше то със своята графична затвореност и симетричност. Досегашното ни лого подсказваше: „Ние сме заедно,,. Вплетените квадрати внушаваха идеята за стабилност и взаимодействие. За периода, в който беше създадено, старото лого беше изключително. Но времето тече, променя се, а някои неща стават старомодни и недотам приветливи. И с логото е така. Дори мощната банкова групировка ОТП променя за първи път от 15 години насам корпоративния си дизайн и лого.
- Какво представлява новото лого?
- Кръгът като универсален символ означава динамика, движение, поток на време (в това отношение квадратът е по-застинала, по-неподвижна фигура). Кръгът дава друга насока на мислене - усъвършенстване, хармония, прогрес и взаимодействие на малки и големи фирми в създаване на едно цяло. Новото лого представлява кръг, символизиращ сигурност II завършеност. Същевременно този кръг е отворен в горната си дясна част, което означава, че банката е отворена към бъдещето и новостите. Ние сме готови да отговорим на потребностите на клиентите си, да съобразим дейността си с техните желания, касаещи актуални промени.
- Налага ли се изписването в логото на Otp group?
- През 2003 година банката ни беше приватизирана от най-голямата унгарска банкова група ОТП. Извървяхме нелесен, но успешен път оттогава. Имаме 40 осъществени проекта по трансформационната програма. Превърнахме Банка ДСК от държавна в една много добра и ефективна частна банка. Група ОТП е изключително динамична, развиваща се и разширяваща се финансова институция. Тя работи в редица централно- и източноевропейски страни и има там много свои банки. Смисълът на изписването на Otp group под всяка от тях е да се създаде усещането, че всички банки и дружества - в това число пенсионно-осигурителни, за управление на активи и европейски проекти и т.н., са част от една и съща финансова група. Съвсем логично е ОТП да се стреми към лесно разпознаваема визия за цялата група. Нашата банка е една от малкото банки в „голямото семейство,,, която запазва собственото си име - Банка ДСК, а не например „ОТП България „.
- Банка ДСК е една от най-разпознаваните марки у нас.
- Точно заради това и заради заслужения авторитет, с който се ползваме, запазихме името си. Освен признание за нас, това решение е и рационално. Банка ДСК е разпознаваема марка и над 80 % от българите спонтанно я посочват като първа по познатост.
- Любопитно е защо върху новото лого името на банката е изписано с малки и наклонени букви?
- Не мисля, че главни и изправени букви щяха да се по-подходящи. Наклоненият курсивен шрифт символизира нашата динамика и гъвкавост. Малките букви залагат на близост, отразяват лични взаимоотношения между банката и нейните клиенти, а към това се стремим винаги.
- Факт е, че променяте визията си, но за хората от Видин, Враца, Плевен и Монтана е по-важно значи ли това по-бързо обслужване, по-добро отношение?
- Положителните промени бяха причина за новата визия. По-бързото и качествено обслужване е една от основните ни цели. Казах, че новото лого символизира точно това обръщане на Банка ДСК с лице към клиента. Още повече се отваряме към потребностите и желанията на хората. Усърдие ще положим за обгръщането на клиента с много внимание и уважение. Българинът има нужда от повече самочувствие, но ще се научи скоро да изисква повече уважение от институциите към себе си. Нашите добри намерения са да спечелим доверието му. Ще го направим, защото сме надеждна, сигурна, лоялна, коректна и иновативна корпорация.


 

Още новини

Последни новини

Свържете се с нас

010 010

Запазете час

за консултация

Call center Call center

Обратна връзка

Ние ще се свържем с теб

012 012

Намерете клон

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon