новини
Новини и уведомления
News image

Собственикът на Банка ДСК предложи първия дигитален портфейл в Европа

На 26 февруари т.г., на провелия се в Барселона Световен конгрес по мобилност, унгарската Банка OTП съвместно с  MasterCard (NYSE:MA) представиха OTPay – първия дигитален портфейл в Европа. Приложението за плащане от разстояние, което ще използва приложно-програмния интерфейс MasterPass, е създадено специално за нуждите на клиентите на OTPay и прави използването на разплащателни карти онлайн по-лесно и по-удобно за картодържателите. OTPay ще предложи на клиентите нов начин за плащане в интернет, както и възможност да създадат опции за плащане на сметки, предплатено захранване на акаунти и трансакции лице в лице.
Мобилното приложение OTPay ще бъде на разположение за сваляне от интернет не само за клиентите на Банка OTP, но и за клиентите на други банки. Приложението ще позволи на картодържателите да пазаруват и плащат при над 30,000 търговци по света, които приемат MasterPass.

„От много години насам Банка OTП е лидер при приемането на нови технологии от разплащателната индустрия“, каза Пейтер Форай, управляващ директор, дирекция „Електронно банкиране“, Банка OTП. „Скоро забелязахме, че има все по-голямо търсене на мобилни решения, които предоставят не само високо ниво на удобство и сигурност за клиентите, но и могат да приемат карти от различни структури и дори функции. Това са основните причини, поради които решихме да използваме глобалната дигитална платформа на MasterCard, тъй като MasterPass предлага на нашите клиенти възможности за пазаруване в цял свят.“

Развитието на мобилните технологии и масовото им навлизане в ежедневието доведоха до търсене на нови бизнес и пазарни ниши и до дефиниране на разработването на онлайн платформи и мобилни приложения като един от приоритетите за бъдещо развитие. Това  и една от общите стратегически посоки за банките от Банкова група ОТП, част от която е и Банка ДСК. В условията на силно конкурентен пазар, Банковата група отделя приоритетно място на иновациите в стратегията си за развитие, не само като начин за постигане на отличителност, но и като средство за добавяне на стойност в дългосрочен план – както за клиентите, така и за банките от Групата. 

Още новини

Последни новини

Свържете се с нас

010 010

Запазете час

за консултация

Call center Call center

Обратна връзка

Ние ще се свържем с теб

012 012

Намерете клон

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon