News image

Банка ДСК omвopu технологичен офис и във Варна

в. Computerworld 26 септември 2017 г.

Банката ще разширява мрежата от офиси, предлагащи цялостно дигитално обслужване

Нов технологичен офис на Банка ДСК започна да работи от 1 септември във Варна. Офисът, създаден според обявената през май дигитална концепция, предлага цялостно дигитално обслужване и се намира в Икономическия университет във Варна. „Офисът и като концепция се вписва в духа на учебното заведение, известно със своите традиции и съвременен европейски стил", коментират от Банка ДСК. Оттам допълват, че високотехнологичният клон предлага на потребителите обслужване, което е съобразено с най-новите технологични достижения в банковия сектор, включително конзола с възможност за интернет банкиране - „виртуална папка", която съдържа необходимите документи и описание на стъпките за изчисляване и кандидатстване за кредит, банкомати и за теглене, и за внасяне на пари по сметка, както и за осъществяване на бързи плащания и др. „Този клон е част от новото поколение офиси на Банка ДСК, отговарящи на съвременните изисквания на младото динамично поколение. Освен че дава възможност за пълно самообслужване, клонът е място, където клиентите могат да научат повече за възможностите за он-лайн банкиране със съдействието и на екип от специално обучени служители", допълват от банката. В обособена зона клиентите могат да използват специализираните мобилни приложения на Банка ДСК посредством монтираните широкоекранни таблети. Дори обслужването на гише с директен контакт с банков служител вече не разчита на хартия. Интегрираните технологии дават възможност за полагане на електронен подпис, а документите се изпращат на електронната поща на клиента или директно в платформата за електронно банкиране „ДСКДирект".
Банка ДСК има амбицията да разширява мрежата си от високотехнологични офиси, като предлага на клиентите обслужване, което изпреварва промените", допълват от банката. В началото на август т.г. банката улесни влизането в мобилното банкиране към DSK Smart. Потребителите могат да активират в мобилното си устройство вход с 6-цифров ПИН код или с пръстов идентификатор (за модели, които разполагат с такъв сензор). През мобилния вариант на DSK Smart клиентите могат да следят наличността по сметките си, както и движенията по тях, да управляват банковите си карти, да нареждат преводи към трети лица, да плащат комунални услуги, да кандидатстват за кредитни продукти и др. Освен това от края на август клиентите, които нареждат преводи през електронното банкиране чрез подписване с цифров сертификат или КЕП с получаване на SMS код, могат да ползват някои улеснения. Когато клиент извършва едновременно няколко превода, той има възможност да ги запази и след това да ги подпише и изпрати с един SMS код. За целта потребителят попълва електронната форма за нареждане на кредитен превод и натиска бутон „ЗАПАЗИ", като платежното нареждане се съхранява в секция „Не-изпратени". След попълване и запазване на всички желани плащания, потребителят може да ги прегледа, да ги подпише и изпрати, като за всеки превод трябва да маркира чек бокс „Подпиши" и чек бокс „Изпрати". С натискане на бутона „ПОТВЪРДИ" клиентът вижда информация за преводите в табличен вид и поле за въвеждане на SMS код. Този код за потвърждение се изпраща на посочения от клиента мобилен телефон.

Още новини