Банка ДСК представя нов говорещ робот в мрежата си от високотехнологични офиси
След офиса на Банка ДСК в „Сердика Център“, още един хуманоиден робот ще посреща и консултира клиенти във високотехнологичните офиси на институцията. Днес в офиса на банката в „The Mall“ официално беше поставен втори консултант с изкуствен интелект, който разполага с широк набор от възможности - да дава допълнителна информация за продуктите и услугите на Банка ДСК, да разговаря с клиенти на английски език и да ги забавлява.
Pepper е произведен в Япония, а отговорник за неговото успешно имплементиране отново е „Мусала Софт“, които са партньор на Банка ДСК в много проекти.
Въвеждането на нов хуманоид в консултирането на клиенти е поредната стъпка, която Банка ДСК предприема за обогатяването на дигиталното преживяване, което клиентите получават при избора на финансови продукти и услуги.
Банка ДСК е първата институция в страната, която предлага на клиентите подобна хибридна услуга, съчетаваща визуално достъпен изкуствен интелект и съдействие от страна на служителите, работещи директно с клиенти.