Роботът Pepper ще посреща клиенти на Банка ДСК и в морската столица Варна
Днес в офиса на Банка ДСК в Икономическия университет пристигна роботът Pepper. Симпатичният хуманоид, който вече успешно съдейства на клиентите на Банката в два клона в София (Mall Serdika и The Mall), ще направи своя дебют и в морската ни столица. Той ще посреща, напътства и комуникира с клиентите, запознавайки ги с всички актуални банкови продукти чрез специално вградения в него екран, където ще бъде показвана цялата нужна информация за клиентите. Pepper посреща и общува с клиентите на английски език, но усилено изучава бългаски език. Наред с полезната информация, Pepper е способен да забавлява с танц и да разказва приказки за малките посетители.
Pepper е произведен в Япония, а отговорник за неговото успешно имплементиране е „Мусала Софт“, партньор на Банка ДСК в много проекти.
Банка ДСК е първата институция не само в страната, но и на Балканския полуостров, която предлага на клиентите си подобна хибридна услуга, съчетаваща визуално достъпен изкуствен интелект и съдействие от страна на служителите, работещи директно с клиенти.
С включването на Pepper в банковото консултиране Банка ДСК прави следващата стъпка в развитието на иновативни и високотехнологични офиси, предоставяйки неповторимо изживяване за своите клиенти. Високотехнологичните клонове, отговарящи на съвременните изисквания на младото и динамично поколение, предлагат пълно дигитално обслужване, съобразено с най-новите достижения на технологиите в банковия сектор. Освен че дават възможност за пълно самообслужване, футуристичните клонове са и място, където клиентите могат да научат повече за възможностите за онлайн банкиране със съдействието и на екип от специално обучени служители.