Thumbnail 290x192
290x192

Въвеждане на допълнителна идентификация при работа с електронните канали на Банка ДСК

Уважаеми клиенти,

Банка ДСК въвежда допълнителни средства за идентифициране на клиентите при работа с електронните канали във връзка с влизане в сила на изисквания на европейското и местното законодателство.

В тази връзка е необходимо след 14 септември 2019 г. всеки потребител да има регистриран в Банката мобилен номер или мобилно приложение DSK mToken, чрез които да получава еднократни кодове за идентификация при ползването на електронните канали на Банка ДСК.

Клиентите, които нямат регистриран мобилен номер или DSK mToken, могат да ги заявят в удобно за тях време в офис на Банката.

Потребителите на ДСК Директ, които вече имат регистриран в Банката мобилен номер, могат да го потвърдят и след вход в интернет банкирането.

За повече информация можете да се свържете с Контактния център на Банка ДСК - 0700 10 375 *2375

Още новини

 
Банкирай удобно с мобилното банкиране
  • Управлявайте вашите средства
  • Нареждайте преводи
  • Плащайте битови сметки
  • Вижте близките клонове & АТМ
DSK Smart

Finance

 

Мобилно банкиране

Банкирай удобно с мобилното банкиране
  • Управлявайте вашите средства
  • Нареждайте преводи
  • Плащайте битови сметки
  • Вижте близките клонове & АТМ
DSK Smart

Finance

Време след което ще бъде показан мобилният банер (в секунди):

5