новини
Новини и известия

Актуална информация за нашите продукти и услуги

Банка ДСК стартира партньорство с Backbase, за да ускори своята дигитална трансформация

Банка ДСК, най-голямата финансова институция в България, обяви партньорство с Backbase, водещ доставчик на Engagement Banking Platform. Утвърдената в бранша софтуерна компания ще работи в тясно сътрудничество с банката, за да подпомогне нейната дигиталната трансформация, като преструктурира дигиталните решения с фокус върху удобството на клиентите. Банка ДСК ще използва платформата за Engagement Banking на Backbase, внедрена в Microsoft Azure, и продукти за дигитално банкиране и продажби, което ще позволи осигуряването на безпроблемно самообслужване и дигитален онбординг на граждани.

Като член на Група ОТП, унгарска банкова група, предоставяща услуги в Централна и Източна Европа, Банка ДСК ще използва разработения модел в SKB Bank, словенския член на ОТП и първи клиент на Backbase от групата. Това ще даде възможност за ускорено пускане на пазара на нови дигитални решения, както и за по-ниски разходи за ползване на технологията, благодарение на икономиите от мащаба и платформения подход.

Цялостната трансформация е в унисон със стратегията на Банка ДСК да предложи на своите индивидуални клиенти и малки фирми отличително и цялостно дигитално изживяване. От създаването на нов потребител, до обслужването и предлагането на нови продукти, софтуерното решение ще затвори целия цикъл на обслужване на клиентите и ще подсили тяхната ангажираност и лоялност. Engagement Banking Platform на Backbase ще създаде нова възможност и за служителите – да имат 360° поглед над своите клиенти и техните индивидуални нужди.

Партньорството има за цел да съкрати времето за обработка на данните, като значително подобри удовлетвореността на клиентите и ги насочи към извършване на дигитални транзакции вместо посещения в клоновата мрежа.

„Банка ДСК реши да предприеме дигитална трансформация, която подчертава в еднаква степен както „дигитализацията”, така и „трансформацията”. Бихме искали да използваме промяната в очакванията на клиентите, за да преконфигурираме нашите продукти и процеси спрямо нуждите им, независимо от предпочитания канал за обслужване. Вярваме, че Backbase Engagement Platform ще ни позволи да предоставим страхотно преживяване на клиентите, независимо от това дали взаимодействат с нас в клона или извършват транзакции, използвайки мобилното или десктоп приложенията ни." – сподели Тамаш Хак-Ковач, главен изпълнителен директор на Банка ДСК.

Банките обичайно поддържат десетки, дори стотици остарели софтуерни решения, за да осигурят достъпа на клиентите до услугите им чрез редица налични канали: в клон, по телефон, през интернет или мобилно приложение. Engagement Banking Platform на Backbase допълва съществуващите системи с цялостно решение за дигитално изживяване, изградено около клиентите и техните нужди, и същевременно предлага пълен набор от персонализирани банкови услуги.

„Backbase помага на финансовите институции да излязат отвъд традиционното банкиране и да преминат към истинска ангажираност на клиентите“, каза Матайс Ейпе, регионален вицепрезидент на Backbase за Европа, Близкия изток и Африка. „Радваме се, че Банка ДСК ни избра да бъдем партньор в нейното дигитално преобразуване насочено към клиентите и че можем да помогнем на банката да запази лидерската си позиция в сектора, сега и в бъдеще, като предоставя изключителни банкови услуги, които клиентите очакват.”

 

За Backbase

Мисията на Backbase е да помогне на банките да преструктурират своята дейност около нуждите на клиентите и да приемат промените на пазара към налагането на нов платформен модел.
Времето, в което развитието на банковите услуги бе спъвано от технологиите, приключи. Backbase помага на финансовите институции, от големи банки до малки кредитни фирми, да се фокусират отново върху нуждите на клиента.
Ние сме създателите на Engagement Banking Platform на Backbase – която развива целия жизнен цикъл на клиента. Нашата обединена, обхватна платформа захранва всяка стъпка от жизнения цикъл на клиента, задълбочава лоялността на клиентите и за да извършват повече операции в тази банкова среда. Всичко това се случва чрез осигуряване на гладко, безпроблемно изживяване и за клиентите и за служителите на банката.
Анализаторите от Forrester, IDC, Aite, Omdia and Celent системно признават водещата позиция на Backbase и днес над 150 водещи финансови институции по целия свят са захранвани с Engagement Banking Platform на Backbase.

Още новини

Свържете се с нас

customer experience servicing customer servicing icon

Обратна връзка

Ние ще се свържем с теб

trainer trainer icon

Анкета

За оценки и препоръки

pin pin icon

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon