Нов Български Университет и Банка ДСК бяха домакини на Националната олимпиада по маркетинг 2023
Тринайсет отбора от шест водещи университета се включиха в Националната олимпиада по маркетинг, която се проведе на 12.05 и бе организирана от Нов Български Университет и Банка ДСК.
Участниците бяха студенти в бакалавърски и магистърски програми, а казусът, върху който работиха, предизвика тяхната креативност и знания да създадат устойчива маркетинг стратегия за промяна на дигиталните нагласи и насърчаване на мобилното банкиране сред младите.
Вдъхновени от мотивиращите думи на г-н Боян Стефов, изпълнителен директор, член на Управителния съвет и ръководител на направление „Корпоративно банкиране“, отборите развиха идеите си рамо до рамо със своите ментори от маркетинг и PR екипите на Банка ДСК и предложиха разнообразие от смели предложения и креативни концепции. В проектите си младите маркетолози бяха заложили както забавното и провокиращо съдържание, така и на образователни и екологични похвати, които кореспондират с фокуса на платформата „Банка ДСК Помага“.
В ролята на жури влязоха Светлина Петкова, ръководител на отдел „Бранд мениджмънт“ и Гергана Бендурска, директор „PR и комуникации“, както и представители на участващите висши училища.
На първите две места в оспорвания маркетинг маратон се наредиха отборите „Masterclass“ и “БДС Маркетинг” от Нов Български Университет, а представителите на Икономически университет – Варна – „Утопия“, заеха почетното трето място. Специални награди, осигурени от Банка ДСК, получиха както отличените студенти, така и останалите участници в олимпиадата.