Tomorrow Redefined 2024: Как дигитализацията и AI променят лицето на банковия сектор
Петко Рангелов, ръководител на направление „Дигитализация, данни и технологии“ в Банка ДСК, бе част от лекторите на третото издание на най-мащабната конференция за подобряване и управление на бизнес процесите в региона. „Tomorrow Redefined 2024“ се проведе на 17-ти май, а негов организатор бе Lean Institute Bulgaria (LIB). Събитието събра на едно място над 300 експерти в областта на „Lean“ методологията и мениджъри на някои от най-големите компании в България, пред които бяха представени последните тенденции и подходи за оптимизация на процесите и услугите.
В рамките на своето участие, г-н Рангелов демонстрира реални примери от своя дългогодишен опит, свързани с „lean“ методите, дигитализацията, управлението на данни, машинно обучение и генеративен изкуствен интелект (AI).
„Гласът на клиента е метод, който играе ключова роля за подобряване на ефективността и удовлетвореността в банковата сфера и е сред основните принципи, следвани от нашите технологични екипи,“ сподели той.
Г-н Рангелов говори и за дигиталната трансформация на Банка ДСК и приложението на най-новите AI технологии в разработването на продукти и услуги, които гарантират най-доброто клиентско изживяване.
В допълнение към стратегическата конферентна част, „Tomorrow Redefined 2024” предложи на гостите и редица практически „lean“ симулации, предизвиквайки ги да работят с различни техники и инструменти за оптимизация на ежедневните им дейности.
За втора поредна година, събитието приключи с гала церемония, на която бяха раздадени Награди за оперативно съвършенство (Operational Excellence Awards), а Цветослав Димов, главен финансов директор на Банка ДСК, беше сред официалните лица, връчващи отличията.