Пиши с чатбот

Запознай се с нашия
AI асистент

За въпросите, които не търпят отлагане

Твоят AI асистент от Банка ДСК е тук за теб

Отговаря на въпросите, които не търпят отлагане


  • Нашият AI асистент е на твое разположение – всеки ден, 24/7

  • Може да разговаряш с него, като се обадиш на телефоните на Банка ДСК – 0700 10 375 и *2375 или да му пишеш през нашата интернет страница, онлайн и мобилно банкиране

  • Той ти дава актуална информация за банкови продукти и услуги, както и помага за тяхното използване

  • AI асистентът може да даде отговор на въпросите ти, но понякога те свързва с консултант. Ако разговаряш с него през чат, може да те пренасочи към консултант в работни дни от 8:30 до 21:00 ч. и от 9:30 до 18:00 часа в почивни и празнични дни.


Какво представлява гласовият асистент?

Гласовият асистент на Банка ДСК е единственият виртуален асистент в банковия сектор, който отговаря не само на въпроси, свързани с ежедневното ползване на банкови услуги и продукти, но помага и с конкретна информация при използването им. Ако не може да отговори, те свързва директно с оператор.


Какво предлага гласовият асистент? 

  • Говориш с него на български език, като се обадиш на телефоните ни за контакт

  • Иновативна технология за разпознаване на зададените въпроси

  • Обслужва те по-бързо, без да се налага да чакаш на опашки

  • Отговаря всеки ден, по всяко време на денонощието

  • Допълнително те насочва къде в сайта можеш да откриеш подробна информация, свързана с въпросите ти


Как да говориш с гласовия асистент?

Препоръчително е да използваш кратки, но цели изречения. Представи си, че говориш с оператор и задай конкретен въпрос. Ако въпросът не бъде разбран веднага, опитай да го зададеш по различен начин.

При уточняващо питане от страна на гласовия асистент, например: „Правилно ли разбирам, че се интересувате от ...?“ , трябва да отговориш само с „Да“ или „Не“. Възможно е да се наложи да изчакаш отговора на асистента или да ти бъдат зададени уточняващи въпроси.

Моля, имай предвид, че когато говориш с него е по-добре да си на по-тихо място, за да няма странични шумове, които биха затруднили разговора.


Как да пишеш в чат в реално време?

  • Можеш да му пишеш на всеки език.

  • AI асистентът предоставя информация за всички продукти, услуги и такси, предлагани от Банка ДСК.

  • Не е необходимо да въвеждаш лични данни и друга чувствителна информация.


Какво можеш да попиташ AI асистента ни в чата и по телефона?

Можеш да зададеш някой от следните примерни въпроси на виртуалните ни асистенти: 

024
023
025
017
012
Call center


Често задавани въпроси

AI асистентът е базиран на генеративен изкуствен интелект и е специално обучен с контекстуална информация за продуктите и услугите на Банка ДСК. Това му позволява да разбира естествения човешки език и да предоставя точни и релевантни отговори, без да се ограничава от предварително зададени сценарии. За разлика от традиционните чат ботове, които използват машинно обучение или статични отговори, генеративният AI на Банка ДСК предлага по-интуитивно и гъвкаво взаимодействие с потребителя.

 

Новият AI асистент е иновация, която променя начина, по който хората взаимодействат с банката – не само клиентите, но и всички, които търсят информация или се интересуват от банкови услуги. Отговорите се визуализират за под 10 секунди, което прави комуникацията бърза и ефективна.

Виртуалният ни асистент използва най-новите технологии за анализ на данни и предоставянето на автоматизирани съобщения в отговор на често задавани въпроси.

Той разполага с необходимата информация, за да ти помага да управляваш финансите си с лекота, както и да получиш ценна информация при проблеми като изгубена карта, забравена парола и други.

За да използваш виртуалния асистент, не е необходимо да имаш онлайн или мобилно банкиране. Можеш да намериш асистента ни на сайта на Банка ДСК, преди и след логване в интернет и мобилното банкиране, както и на тел: 0700 10 375 / *2375.

AI асистентът говори всякакви езици. Гласовият асистент говори само български.

Защото не е необходимо да чакаш за връзка с оператор и на опашка в офис. Можеш да получиш бърз отговор и информация, когато имаш нужда, по всяко време на денонощието, във всеки ден от годината.


Когато говориш с нашия AI асистент, данните ти са защитени!

Банка ДСК гарантира надеждността на своите услуги, включително и спазването на високи стандарти за сигурност при използване на AI асистент.

Данните ти ще бъдат защитени при комуникация с нашите виртуални асистенти. 

Свържете се с нас

customer experience servicing customer servicing icon

Обратна връзка

Споделете мнението си

screen query on web icon

Help center

Информация за продукти и услуги на Банка ДСК

pin pin icon

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon