Запознай се с нашия
AI асистент
За въпросите, които не търпят отлагане
Твоят AI асистент от Банка ДСК е тук за теб
Отговаря на въпросите, които не търпят отлагане
Нашият AI асистент е на твое разположение – всеки ден, 24/7
Може да разговаряш с него, като се обадиш на телефоните на Банка ДСК – 0700 10 375 и *2375 или да му пишеш през нашата интернет страница, онлайн и мобилно банкиране
Той ти дава актуална информация за банкови продукти и услуги, както и помага за тяхното използване
AI асистентът може да даде отговор на въпросите ти, но понякога те свързва с консултант. Ако разговаряш с него през чат, може да те пренасочи към консултант в работни дни от 8:30 до 21:00 ч. и от 9:30 до 18:00 часа в почивни и празнични дни.
Какво представлява гласовият асистент?
Гласовият асистент на Банка ДСК е единственият виртуален асистент в банковия сектор, който отговаря не само на въпроси, свързани с ежедневното ползване на банкови услуги и продукти, но помага и с конкретна информация при използването им. Ако не може да отговори, те свързва директно с оператор.
Какво предлага гласовият асистент?
Говориш с него на български език, като се обадиш на телефоните ни за контакт
Иновативна технология за разпознаване на зададените въпроси
Обслужва те по-бързо, без да се налага да чакаш на опашки
Отговаря всеки ден, по всяко време на денонощието
Допълнително те насочва къде в сайта можеш да откриеш подробна информация, свързана с въпросите ти
Как да говориш с гласовия асистент?
Препоръчително е да използваш кратки, но цели изречения. Представи си, че говориш с оператор и задай конкретен въпрос. Ако въпросът не бъде разбран веднага, опитай да го зададеш по различен начин.
При уточняващо питане от страна на гласовия асистент, например: „Правилно ли разбирам, че се интересувате от ...?“ , трябва да отговориш само с „Да“ или „Не“. Възможно е да се наложи да изчакаш отговора на асистента или да ти бъдат зададени уточняващи въпроси.
Моля, имай предвид, че когато говориш с него е по-добре да си на по-тихо място, за да няма странични шумове, които биха затруднили разговора.
Как да пишеш в чат в реално време?
Можеш да му пишеш на всеки език.
AI асистентът предоставя информация за всички продукти, услуги и такси, предлагани от Банка ДСК.
Не е необходимо да въвеждаш лични данни и друга чувствителна информация.
Какво можеш да попиташ AI асистента ни в чата и по телефона?
Можеш да зададеш някой от следните примерни въпроси на виртуалните ни асистенти:
Карти
Интернет и мобилно банкиране
Спестяване и разплащания
Кредити
Клонова мрежа
Връзка с консултант
Често задавани въпроси
AI асистентът е базиран на генеративен изкуствен интелект и е специално обучен с контекстуална информация за продуктите и услугите на Банка ДСК. Това му позволява да разбира естествения човешки език и да предоставя точни и релевантни отговори, без да се ограничава от предварително зададени сценарии. За разлика от традиционните чат ботове, които използват машинно обучение или статични отговори, генеративният AI на Банка ДСК предлага по-интуитивно и гъвкаво взаимодействие с потребителя.
Новият AI асистент е иновация, която променя начина, по който хората взаимодействат с банката – не само клиентите, но и всички, които търсят информация или се интересуват от банкови услуги. Отговорите се визуализират за под 10 секунди, което прави комуникацията бърза и ефективна.
Виртуалният ни асистент използва най-новите технологии за анализ на данни и предоставянето на автоматизирани съобщения в отговор на често задавани въпроси.
Той разполага с необходимата информация, за да ти помага да управляваш финансите си с лекота, както и да получиш ценна информация при проблеми като изгубена карта, забравена парола и други.
За да използваш виртуалния асистент, не е необходимо да имаш онлайн или мобилно банкиране. Можеш да намериш асистента ни на сайта на Банка ДСК, преди и след логване в интернет и мобилното банкиране, както и на тел: 0700 10 375 / *2375.
AI асистентът говори всякакви езици. Гласовият асистент говори само български.
Защото не е необходимо да чакаш за връзка с оператор и на опашка в офис. Можеш да получиш бърз отговор и информация, когато имаш нужда, по всяко време на денонощието, във всеки ден от годината.
Когато говориш с нашия AI асистент, данните ти са защитени!
Банка ДСК гарантира надеждността на своите услуги, включително и спазването на високи стандарти за сигурност при използване на AI асистент.
Данните ти ще бъдат защитени при комуникация с нашите виртуални асистенти.
Свържете се с нас
Обратна връзка
Споделете мнението си
Пишете ни
При въпроси
Help center
Информация за продукти и услуги на Банка ДСК
Намерете ни
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати