Виртуален асистент D.Bot
За въпросите, които не търпят отлагане
Запознай се с D.bot – твоят нов виртуален асистент от Банка ДСК
Отговаря на въпросите, които не търпят отлагане
Виртуалният асистент е на твое разположение – 24/7, всеки ден от годината
Може да разговаряш с него, като се обадиш на телефоните на Банка ДСК – 0700 10 375 и *2375 или да му пишеш през нашата интернет страница, онлайн и мобилно банкиране
Може да предостави информация за банкови продукти и услуги, както и да помогне за тяхното използване
В повечето случаи D.bot може да даде отговор на въпросите ти, но понякога се случва да те свърже с оператор. Ако разговаряш с D.bot през чат, имай предвид, че ще може да те пренасочи към оператор само в работни дни от 8:30 до 17:00 ч.
Какво представлява гласовият асистент?
Гласовият асистент на Банка ДСК е единственият виртуален асистент в банковия сектор, който отговаря не само на повечето въпроси, свързани с ежедневното ползване на различни банкови услуги и продукти, но и помага с конкретна информация при използването им. При невъзможност да отговори, те свързва директно с оператор.
Какво предлага гласовият асистент?
Възможност да говориш с него на български език, като се обадиш на телефоните ни за контакт
Иновативна технология за разпознаване на зададените въпроси
Обслужва те по-бързо, без да се налага да чакаш на опашки
Отговаря по всяко време на денонощието, във всеки ден от годината
Допълнително насочва къде в сайта можете да откриеш подробна информация свързана с въпросите ти
Как да говориш с гласовия асистент?
Препоръчително е да използваш кратки, но цели изречения. Представи си, че говориш с оператор и задай конкретен въпрос. Ако въпросът не бъде разбран веднага, опитай да го зададеш по различен начин.
При уточняващо питане от страна на гласовия асистент, например: „Правилно ли разбирам, че се интересувате от ……..?“ , трябва да отговориш само с „Да“ или „Не“. Възможно е да се наложи да изчакаш отговора на асистента или да ти бъдат зададени уточняващи въпроса.
Моля имай предвид, че когато говориш с него е по-добре да си на по-тихо място, за да няма странични шумове, които биха затруднили разговора.
Как да пишеш в чат с D.bot в реално време?
Можеш да използваш само кирилица
Използвай кратки изречения, които ясно описват запитването ти, например: „Не мога да платя с карта“, вместо „проблем с карта“
Не е необходимо да въвеждаш лични данни и друга чувствителна информация
Отговаряй с „Да“ и „Не“, когато D.bot направи своя формулировка на зададения въпрос, или да избери конкретната опция от предложените възможни отговори
Какво можеш да попиташ D.bot в чата и по телефона?
Можеш да зададеш някой от следните примерни въпроси на виртуалните ни асистенти:
Често задавани въпроси
Чат-бот е виртуален помощник, който е програмиран да разговаря с хората, така че да ги улесни в намирането на правилни решения за техните нужди като клиенти. Благодарение на новите технологични възможности за анализ на данни и по-бързото разбиране на контекста и значението на думите, ботът задава логични въпроси, с които може да разреши конкретни проблеми.
Алгоритмите на чат-бота позволява да бъдат разпознати намеренията на отсрещната страна и разговорът да е съвсем достъпен и естествен за клиента. Виртуалният асистент насочва клиентите като предоставя по-бързо информация за съответните услуги и технологични решения.
D.bot използва най-новите технологии за анализ на данни и предоставянето на автоматизирани съобщения в отговор на често задавани въпроси.
Разполагайки с необходимата информация D.bot ти помага да управляваш финансите си с лекота, както и да получиш ценна информация при проблеми като загуба на карта, забравена парола и други установени трудности.
В случай, че не разбере зададен въпрос, ще те свърже с оператор.
За да използваш чат-бота и гласовия асистент не е необходимо да имаш онлайн или мобилно банкиране. Можеш да намериш D-Bot на сайта на Банка ДСК, преди и след логване в интернет и мобилното банкиране, както и на тел: 0700 10 375 / *2375. Очаквайте скоро във Viber & Telegram.
D.bot засега говори само български език.
Трябва да използваш кратки и прости изречения, за да може робота да разбере информацията, която искаш да получиш. При нужда ще зададе уточняващи въпроси.
Не трябва да се изразяваш по специален начин, различен от комуникацията си с човек, например използвай „Не мога да платя с карта“, вместо „проблем с карта“.
Защото не е необходимо да чакаш за връзка с оператор и на опашка в офис. Можеш да получиш бърз отговор и информация, когато имаш нужда, по всяко време на денонощието, във всеки ден от годината.
Когато говориш с D.bot данните ти са защитени!
Банка ДСК гарантира надеждността на своите услуги, включително и спазването на високи стандарти за сигурност при използване на D.bot.
Данните ти ще бъдат защитени при комуникация с нашите виртуални асистенти.
Свържете се с нас
Обратна връзка
Ние ще се свържем с теб
Намерете ни
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати