
Електронно и мобилно банкиране: разлики
Как мога да управлявам сметките си дистанционно?
Дистанционното управление на бизнес сметки е процесът на контрол и администриране на банкови операции чрез онлайн платформи и мобилни приложения. Не е необходимо да посещавате физически банков офис.
Дистанционното управление на бизнес сметки предоставя на компаниите гъвкавост, сигурност и ефективност
Електронното и мобилното банкиране са важна част от ефективното управление на финанси на всеки бизнес, независимо от какъв тип е. Банкирането предоставя значимо удобство и гъвкавост на потребителите, като им позволява да управляват своите средства от разстояние. И двете услуги предоставят достъп до банкови операции по електронен път, но между тях съществуват няколко ключови разлики.
Eлектронното банкиране е сигурен начин за управление на фирмените Ви сметки чрез уеб браузър на компютър или лаптоп. Интерфейсът е по-обширен и е по-подходящ за детайлно и задълбочено управление на бизнес финанси, което обикновено изисква по-дълъг престой. Например:
управление на по-сложни банкови операции
управление на платежни пакети
подробни отчети
Част от услугите, които получавате с електронното банкиране ДСК Директ на Банка ДСК, включват:
пълен достъп до бизнес сметките Ви
информация в реално време
управлявате наличните средства бързо и лесно
управление на права на служители до фирмените сметки
подписване на документи към банката
заявка за откриване/закриване на сметка, издаване на банково удостоверение
управление на бизнес карти
Мобилното банкиране е алтернатива, която предлага не по-малка сигурност в управлението на финанси в движение. Благодарение на предоставения бърз и удобен достъп само с телефон, то е все по-предпочитано сред потребителите.
Приложението за мобилно банкиране DSK Business може да бъде изтеглено от Google Play (Android) или Аpp Store (iOS) спрямо операционната система на устройството.
DSK Business предоставя вход с биометрия (пръстов отпечатък или лицево разпознаване), което спестява време и усилия за въвеждане на потребителско име и парола.
Само с няколко клика имате цялостна информация в реално време за:
постъпили преводи
извършени плащания
данни за банкови карти
информация за обменните курсове
вграден валутен калкулатор
статус на кредити
превод между собствени сметки
създаване на бланки
подписване и изпращане на преводи
Има и още много функционалности, които гарантират удобство във всеки един момент от ежедневието.
И в двата вида банкиране можете да достъпите с едно и също потребителско име и парола. Те могат да се ползват заедно и/или поотделно, в зависимост от нуждите и предпочитанията на Вашия бизнес.
С правилната банка и модерните дигитални решения Вашият бизнес ще бъде по-гъвкав, сигурен и конкурентоспособен на пазара.