Онлайн банкиране от Банка ДСК

Електронно и мобилно банкиране: разлики

Как мога да управлявам сметките си дистанционно?

Дистанционното управление на бизнес сметки е процесът на контрол и администриране на банкови операции чрез онлайн платформи и мобилни приложения. Не е необходимо да посещавате физически банков офис.

Дистанционното управление на бизнес сметки предоставя на компаниите гъвкавост, сигурност и ефективност

Електронното и мобилното банкиране са важна част от ефективното управление на финанси на всеки бизнес, независимо от какъв тип е. Банкирането предоставя значимо удобство и гъвкавост на потребителите, като им позволява да управляват своите средства от разстояние. И двете услуги предоставят достъп до банкови операции по електронен път, но между тях съществуват няколко ключови разлики.

Eлектронното банкиране е сигурен начин за управление на фирмените Ви сметки чрез уеб браузър на компютър или лаптоп. Интерфейсът е по-обширен и е по-подходящ за детайлно и задълбочено управление на бизнес финанси, което обикновено изисква по-дълъг престой. Например:

  • управление на по-сложни банкови операции

  • управление на платежни пакети

  • подробни отчети

Част от услугите, които получавате с електронното банкиране ДСК Директ на Банка ДСК, включват:

  • пълен достъп до бизнес сметките Ви

  • информация в реално време

  • управлявате наличните средства бързо и лесно

  • управление на права на служители до фирмените сметки

  • подписване на документи към банката

  • заявка за откриване/закриване на сметка, издаване на банково удостоверение

  • управление на бизнес карти

Мобилното банкиране е алтернатива, която предлага не по-малка сигурност в управлението на финанси в движение. Благодарение на предоставения бърз и удобен достъп само с телефон, то е все по-предпочитано сред потребителите.

Приложението за мобилно банкиране DSK Business може да бъде изтеглено от Google Play (Android) или Аpp Store (iOS) спрямо операционната система на устройството.

DSK Business предоставя вход с биометрия (пръстов отпечатък или лицево разпознаване), което спестява време и усилия за въвеждане на потребителско име и парола.

Само с няколко клика имате цялостна информация в реално време за:

  • постъпили преводи

  • извършени плащания

  • данни за банкови карти

  • информация за обменните курсове

  • вграден валутен калкулатор

  • статус на кредити

  • превод между собствени сметки

  • създаване на бланки

  • подписване и изпращане на преводи

Има и още много функционалности, които гарантират удобство във всеки един момент от ежедневието.

И в двата вида банкиране можете да достъпите с едно и също потребителско име и парола. Те могат да се ползват заедно и/или поотделно, в зависимост от нуждите и предпочитанията на Вашия бизнес.

С правилната банка и модерните дигитални решения Вашият бизнес ще бъде по-гъвкав, сигурен и конкурентоспособен на пазара.