мултикеш

DSK Business

Мобилно банкиране за бизнес клиенти

Задайте динамика на Вашия бизнес

Мобилно приложение за бизнес клиенти. Свалете приложението, като сканирате QR кода.

Преводи с DSK Business


Нови възможности
за повече удобство


DSK Business - мобилно приложение
Преводи чрез DSK Business
DSK Business - функционалности





План за
Вашите преводи


Ефективност, без риск

Спестете време и си осигурете спокойствие, като настроите плащанията си предварително, без риск от закъснения или пропуснати срокове. Управлявайте финансите си ефективно с нашата гъвкава опция за преводи с бъдеща дата на изпълнение!

Календар на DSK Business



Сигурна
идентификация чрез
ПИН или биометрия

DSK Business prevodi

Можете да зададете ПИН или да използвате Touch ID и FaceID за вход веднага след първоначалната активация.

Ако пропусне да го направите при първия си вход, можете да го добавите по всяко време на използване на DSK Business през меню “Настройки”.

Следите информация за продукти и услуги:
  • Наличност, детайли и движение по разплащателни сметки;
  • Кредити – остатък, вноска, падежна дата и др.;
  • Депозити – срок на договора, сума, валута.
Извършвате справки:
  • Наличност, детайли и движения по разплащателни, спестовни и депозитни сметки;
  • История за наредени преводи;
  • Информация за по банкови карти – издадена, активна, блокирана.

Често задавани въпроси:

За да имате достъп до DSK Business, трябва да сте клиент на Банка ДСК и да имате заявен достъп до електронните канали на банката. След това ще получите по имейл линк към онлайн страница за създаване на потребителско име и парола за достъп до ДСК Директ и DSK Business.

Изтеглете DSK Business от Google Play или App Store на Вашето мобилно устройство. Стартирайте приложението и въведете потребителското си име и парола, които вече сте създали, след което натиснете бутона „Вход“. Ще получите 6-цифрен SMS код, който мобилното Ви устройство ще разпознае и въведе автоматично. В случай че е необходимо, можете да въведете кода и ръчно. Вече имате на мобилното си устройство активирано мобилно банкиране DSK Business.

В приложението за мобилно банкиране на Банка ДСК можете да влизате с потребителското име и парола, които сте създали. Когато активирате DSK Business, при първия си вход в приложението можете да зададе параметри за ускорен вход – ПИН код или достъп чрез биометрични данни. Това са пръстов идентификатор или лицево разпознаване (Touch ID/FaceID).

Не, един потребител може да има по едно и също време достъп до приложението само през едно устройство. Ако успешно се регистрира на второ, активацията му на първото ще бъде изтривана.

Не, на едно мобилно устройство може да има само един активиран потребител. Ако потребител представлява повече от един клиент и за всеки клиент има отделно потребителско име и парола, трябва да посети офис на Банка ДСК и да получи обединен профил (БССОН профил). С този обединен профил ще има достъп до сметките на всички клиенти, които представлява.

В DSK Business можете бързо и лесно да правите бюджетни преводи, Blink, БИСЕРА, SEPA, SWIFT и преводи между собствени сметки в BGN, EUR, GBP и СHF както в страната, така и в чужбина. От меню „Преводи“ изберете бутона „Нов превод“ и посочете желаната от Вас опция. При стартиране на нов превод можете да проверите точната такса на всяка стъпка от процеса като изберете детайли от екрана.

Да, приложението дава възможност да следите наличност, детайли и движение по разплащателни сметки.

Да, от меню "Кредити" в приложението можете да получавате информация за остатък, вноска и падежна дата за кредитите, които имате в Банка ДСК.

Да, можете да следите срок на договора, сума и валута през меню "Депозити".

Свържете се с нас

Call center Call center

Обратна връзка

Ние ще се свържем с Вас

010 010

Анкета

За оценки и препоръки

012 012

Намерете офис

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon