Как да интегрираш виртуален ПОС терминал в твоя онлайн магазин?
Използването на виртуален ПОС терминал има много предимства за Вашия бизнес. Основното е, че ще можете да осигурите по-добро потребителско преживяване на клиентите си и ще повишите доверието към Вашия бизнес и магазина си. Клиентите все по-често предпочитат са плащат онлайн с карта при покупка, а кешът вече не е „цар“. По информация от Българската Е-комерс Асоциация над 31% от онлайн поръчките са платени с карта и този процент расте всяка година.
Осигуряване на плащане с карта би увеличило продажбите Ви с 15-20% в рамките на година-две. По този начин ще спестите време, което би било необходимо за проследяването на плащания чрез наложен платеж.
Но най-голямото предимство е намаляване броя на непотърсените поръчки при използването на онлайн плащания, което спестява разходи за куриерски услуги и не на последно място - ценно време.
Освен това, разходите за наложен платеж много често са по-високи от разходите за онлайн плащане с карта, съветваме Ви да сравните внимателно ценовите предложения. Вероятно възникват въпроси какъв е процесът, за да започнете да приемате онлайн плащания с карта. Нека Ви разкажем повече за това какви са изискванията и как да интегрирате виртуален ПОС терминал в онлайн магазина Ви.
За да заявите и използвате виртуален ПОС терминал за извършване на плащания, е нужно да спазите някои изисквания. На първо място трябва да имате регистрирано дружество за извършване на търговска дейност, която упражнявате в онлайн магазина си или да сте регистриран като упражняващ свободна професия. Също така, в случай, че за дейността Ви са нужни допълнителни разрешителни или лицензи (според законодателството), ще трябва да представите и тях при кандидатстването си.
Необходимо е да се публикува на сайта по ясен и недвусмислен начин информация за цени и валута, контакти, политика за личните данни, такава за доставки и за рекламации, общи условия, условия за отказ, политика по разрешаване на спорове и всички необходими реквизити съгласно нормативните изисквания.
Самата интеграция на виртуален ПОС терминал, в повечето случаи, е лесна, а същевременно ползите за Вашия бизнес са много. Нека да разгледаме опцията за такъв на Банка ДСК. Можете да направите това и изцяло онлайн за Вашето максимално удобство. Разбира се, ако предпочитате, е вариант също да се свържете с обслужващия си мениджър или кол центъра на Банка ДСК, или да посетите удобен за Вас клон. Заявката Ви ще бъде разгледана и служител на банката ще се свърже с Вас максимално бързо с персонална оферта.
Следва самото интегриране на виртуалния ПОС терминал във Вашия онлайн магазин. Реално тук се извършва техническата свързаност на уебсайта Ви с платежната страница.
Ако изберете Банка ДСК и онлайн магазинът Ви е на една от най-разпространените платформи, можете да ползвате някой от готовите plugin-и, където интеграцията става лесно с няколко клика, дори и да не сте специалист, можете да се справите, следвайки инструкциите.
Ако сайтът е персонализирано решение, е необходимо да се разработи цялостната интеграция, следвайки техническите изисквания. Има специално създаден за Вас портал с подробно описана информация как да се направи това. Там техническият екип на Банка ДСК е на Ваше разположение, ако имате нужда от съдействие. Всъщност тази стъпка може да бъде и преди кандидатстването. Можете да направите интеграцията първо и след това да се свържете с банката за подписване на договор и получаване на идентификатори за продукционна среда.
Третата стъпка в процеса на интеграция на виртуален ПОС терминал от Банка ДСК е извършването на тестови поръчки, след потвърждение от Банката вече ще имате възможност да приемате сигурни плащания с карти и да следите статуса им в реално време.
Можете да сте спокойни за цялостното функциониране на Вашия виртуален ПОС терминал от Банка ДСК, защото получавате високо ниво на сигурност благодарение на Visa Secure и Mastercard Identity Check. Освен това Банка ДСК е сертифицирана по PCI DSS, което е най-високо ниво на сигурността при картовите плащанията.
А всеки клиент получава опция за плащане с дигитален портфейл. В същото време сумите се получават директно по фирмената банкова сметка.
Получавате достъп и до портал за търговци, чрез който може да връщате суми на клиенти при отказ или връщане на поръчка, да задавате периодични плащания и да удържате суми при неспазване на условия. Освен всичко банката Ви предоставя възможност за плащане в различни валути и платежна страница на няколко езика, ако продавате извън България.
И това не е всичко, ако не искате да правите интеграция с виртуален ПОС, но искате да приемате плащания с карта, Банка ДСК Ви предоставя и тази възможност. Достатъчно е да имате сайт, на който да има ясна информация какви продукти или услуги продавате. Плащане чрез линк (pay by link) е услуга, чрез която можете да генерирате еднократен линк за плащане, който да изпратите на Вашите клиенти. Получете повече информация на сайта на банката и заявете през формата.
Вижте също и: Виртуален ПОС от Банка ДСК