Важно! Моля да имаш предвид, че когато оборотът по кредитната ти карта DSK-Wizz Air достигне 40 000 лв. за текущата година си достигнал максималния оборот, върху който може да натрупваш точки за календарна година! Можеш да продължиш да използваш твоята DSK-Wizz Air кредитна карта, но имай предвид, че натрупването на нови точки ще бъде възобновено в началото на следващата календарна година.

Кредитна карта DSK-Wizz Air
Пазарувай и пътувай с отстъпки
Предимства:
Кобрандирана кредитна карта DSK-Wizz Air:
Wizz Discount Club - получаваш безплатно членство в програмата, ползваш допълнителни отстъпки от цената на самолетни билети и други услуги на www.wizzair.com при всяко твое пътуване с Wizz Air;
Карта с револвиращ кредит - след всяко погасяване можеш отново да използваш средствата;
Възможност за ползване на безлихвен кредит до 45 дни;
Безплатни SMS известия при извършване на транзакции и за дължима сума за револвиране;
Дължимата лихва е единствено върху използваната част от лимита;
Възможност за довнасяне на собствени средства, с които разполагаш над отпуснатия кредитен лимит;
По желание - издаване на допълнителни карти на теб или посочено от теб пълнолетно лице при по-ниска годишна такса;
Бързо, удобно и сигурно разплащане в интернет чрез създадена 3D парола на твоята карта и въвеждане на статичен ПИН;
Без лихва за направените покупки при търговци при на погасяване на цялото задължение, отчетено към падежна дата;
Бързи и модерни плащания през телефон или смарт часовник след добавяне на карта през DSK Smart в мобилни портфейли за Android или iOS;
Без такса за издаване.
Бонуси:
По кредитна карта DSK-Wizz Air се прилага специално създадена бонус програма, с която трупаш точки, докато пазаруваш. Можеш да ползваш натрупаните точки за покупка на стоки и услуги на сайта на Wizz Air.
За всяка покупка на ПОС при търговец, събираш точки:
- 4 точки за всеки похарчен 1 лв. на сайта на Wizz Air
- 2 точки за всеки похарчен 1 лв. при всички останали търговци
Стойността на всяка точка е 0.01 лв.
Имаш възможност да следиш броя на натрупаните точки през Интернет банкирането ДСК Директ;
Използването на натрупаните точки (всички или част от тях) се извършва по твоя инициатива през ДСК Директ;
Wizz Air зарежда паричната равностойност на усвоените от теб точки в твоя профил в сайта на авиокомпанията – wizzair.com;
Използвай тези средства за резервации на самолетни билети и покупки на други услуги на wizzair.com.
Запознай се с Условията на Бонус програмата за картодържатели на кредитна карта DSK-Wizz Air тук.
Важно за регистрация:
Ако вече си член на Wizz Discount Club, при кандидатстване за кредитна карта DSK-Wizz Air, трябва да предоставиш е-mail адреса, с който си регистрирани в Wizz Air. По възможност информирай ни и за номера на WIZZ сметката ти.
Ако нямаш регистриран профил в Wizz Air, след издаването на картата, на посочен от теб е-mail адрес ще получиш информация за активиране на профил в Wizz Air.
Запознай се с официалните правила на Wizz Discount Club програмата на Wizz Air тук.
Какво мислят клиентите ни?
Точки от ПОС и интернет за 1 месец: | |
Точки от Wizz Air за 1 месец: | |
Общо точки за 1 месец: | |
Обща сума Wizz отстъпки за
Обслужване
Какво и кога трябва да внасям по картата си?
Всеки месец на избраната от теб падежна дата (10-то или 20-то число) се изчислява минималната сума за револвиране, която трябва да внесете за ползването на картата. Минималната сума за револвиране не е такса – с тази сума ти револвираш (възстановяваш) част от изразходвания кредитен лимит.
Обърни внимание: Разполагаш с 15 календарни дни след падежната дата, за да внесеш минималната сума за револвиране или да възстановиш цялото си задължение и да се възползваш от допълнителния бонус, който банката предлага - да не ти се начислява лихва върху изразходваните суми за покупка на стоки при търговец.
От къде мога да разбера колко ми е
задължението по картата?
Всеки месец, след падежната дата, банката генерира извлечение, чрез което научаваш:
- минимална сума за револвиране;
- датата, до която трябва да внесеш;
- целия размер на усвоения кредит, както и информация за извършените трансакции.
За твое улеснение ти предлагаме алтернативни възможности за получаване на месечното ти извлечение:
- във всеки офис на Банка ДСК;
- чрез електронното банкиране ДСК Директ;
- на хартиено извлечение, което получавате на посочен от теб адрес. Важно е да знаеш, че при неточен адрес или при промяна, банкатa не е в състояние да достави извлечението ти.
Как мога да внеса Минималната сума за револвиране?
За твое улеснение ние ти предлагаме няколко възможности за лесно обслужване на кредитния лимит по картата ти. Можеш да внесеш минималната сума за револвиране:
- във всеки офис на Банка ДСК;
- чрез превод по сметката на кредитната ти карта – през ДСК Директ, в офис на банката или чрез външен превод;
- чрез мобилно банкиране - DSK Smart;
- на банкомат на Банка ДСК – услугата е безплатна;
- автоматично от посочена от теб сметка в Банка ДСК – услугата е безплатна.
Информация за размера на минималната сума за револвиране може да получиш още:
- във всеки офис на Банка ДСК;
- чрез електронното банкиране ДСК Директ;
- чрез безплатен SMS на посочен от Вас мобилен телефон;
- чрез DSK Contact Center (на телефон 0700 10 375 или *BDSK /*2375/).
Можеш да променяш лимитите по картата си безплатно по всяко време чрез профила си в мобилното приложение DSK Smart или през ДСК Директ. Услугата е достъпна и в офис на Банка ДСК, като в този случай за нея се прилага такса съгласно действащата Tарифа на банката.
Застраховка „Спокойствие към кредитна карта“ от
Застраховка „Спокойствие към кредитна карта“ осигурява финансово обезпечение вследствие на злополука и възможност за защита при платежни операции и при финансови загуби.
Основни предимства:
Покриват се събития, настъпили на територията на цял свят
Богат избор от покрития и застрахователни суми
Осигурява защита на всички допълнителни карти без оскъпяване
Повече за застраховката ТУК.
Контакти
ул. Московска No.19 / ул. Г. Бенковски No. 5, София 1036
Телефон за връзка:
*2375 / 0700 10 375
Документи
-
Стойности на референтните лихвени проценти (РЛП), прилагани от Банка ДСК
.PDF file
-
Допълнително споразумение за кредитен лимит по кредитна карта за физически лица
.PDF file
-
Общи условия на „Банка ДСК“ АД за предоставяне на платежни услуги
.PDF file
-
Условия на Бонус програма DSK-Wizz Air
.PDF file
-
Брошура на Европейската комисия относно правата на потребителите при използването на платежни услуги
.PDF file
Често задавани въпроси
Членството в WIZZ Discount Club осигурява следните гарантирани отстъпки за Вас и до петима Ваши придружители:
Когато извършвате покупки при търговец в страната и чужбина, получавате по 2 точки на всеки 1 похарчен лев. Когато извършвате покупки на билети и услуги в сайта www.wizzair.com, получавате по 4 точки на всеки 1 похарчен лев.
Точките могат да бъдат използвани за отстъпки само при покупки на сайта на Wizz Air – www.wizzair.com
Натрупаните от Вас точки имат валидност до края на втората календарна година, следваща годината, в която сте ги натрупали. Например всички точки, които сте натрупали през 2018 г. ще бъдат валидни до 31.12.2020 г.
След като прехвърлите точките във вашия WIZZ профил, паричният им еквивалент е със срок на валидност една година от датата на прехвърлянето им.
Срещу всяка точка получавате отстъпка от 1 стотинка при покупка на билети и услуги в сайта на Wizz Air – www.wizzair.com
Можете да блокирате временно картата си по един от следните начини:
Самостоятелно:
- Чрез мобилното приложение DSK Smart: влезте в меню „КАРТИ“ – натиснете върху изображението на картата, след което натиснете бутон „Блокирай временно“
- Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влезте в меню „Карти“ – от бутоните срещу името на картата кликнете върху „Блокирай“. Потвърдете, че желаете временно да блокирате картата.
Със съдействие на служител на Банка ДСК:
- По телефона, чрез Контактния център на Банка ДСК: обадете се на 0700 10 375/*2375. Информирайте оператора, че желаете да блокирате временно Вашата карта
- В офис на Банка ДСК: посетете удобен за Вас офис и информирайте, че желаете да блокирате временно Вашата карта
Можете отново да активирате картата си по един от следните начини:
Самостоятелно:
- Чрез мобилното приложение DSK Smart: влезте в меню „КАРТИ“ – натиснете върху изображението на картата, след което натиснете бутон „Активирай“
- Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влезте в меню „Карти“ – от бутоните срещу името на картата кликнете върху „Активирай“. Потвърдете, че желаете да активирате картата.
Със съдействие на служител на Банка ДСК:
- В офис на Банка ДСК: посетете удобен за Вас офис и информирайте, че желаете да активирате блокираната си карта.
Можете да преиздадете Вашата изгубена/открадната карта по един от следните начини:
Самостоятелно:
- Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влезте в меню „КАРТИ“:
- Ако картата Ви вече е временно блокирана – от бутоните срещу името й кликнете върху „Преиздай“. Следвайте стъпките до завършване на процеса, като изберете как да получите новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от Вас адрес.
Как мога да преиздам картата си:
- Ако картата Ви е активна – кликнете върху стрелката вляво от изображението ѝ и след това - върху „Преиздай“. Следвайте стъпките до завършване на процеса, като изберете как да получите новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от Вас адрес.
Със съдействие на служител на Банка ДСК:
- По телефона, чрез Контактния център на Банка ДСК: обадете се на 0700 10 375/*2375. Информирайте оператора, че желаете да преиздадете Вашата карта. Изберете как да получите новата карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на адрес.
- В офис на Банка ДСК: посетете удобен за Вас офис и информирайте, че желаете да преиздадете картата си. Изберете как да получите новата карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от Вас адрес.
Ако картата Ви вече е преиздадена, не е възможно да бъде активирана отново. Необходимо е да изчакате новата карта да бъде произведена и доставена до избраната от Вас локация - офис на Банка ДСК или на посочен от Вас адрес.
За да блокирате временно Вашата карта, вижте отговора на въпроса „Не знам къде ми е банковата карта, как мога да я блокирам?“.
За да преиздадете Вашата карта, вижте отговора на въпроса „Банковата ми карта е изгубена/открадната, как мога да я преиздам?“.
Посетете удобен за Вас офис на Банка ДСК. Представете новия си документ за самоличност и заявете, че желаете Вашата карта да бъде преиздадена с актуалната фамилия. Изберете как да получите новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от Вас адрес.