Стани клиент онлайн през DSK Mobile

Стани клиент изцяло онлайн

С мобилното банкиране DSK Mobile

    Само за 5 минути



    В DSK Mobile можеш да откриеш план за ежедневно банкиране със сметка и карта изцяло онлайн. Изтегли, избери Стани клиент и следвай стъпките.


* В момента DSK Mobile е достъпно за лица над 18 години с българско гражданство. Предстои разширяване на достъпа до края на годината.



Как да стана клиент дигитално?

empty image

Стъпка 1

Избери Стани клиент, ако не си клиент на Банка ДСК. Следвай описаните стъпки за регистрация.

empty image

Стъпка 2

Избери продукт за банкиране. Сметка с карта включва:

  • Сметка без такса за отриване

  • Дебитна карта без такси

empty image

Стъпка 3

Попълни твоето ЕГН и се запознай с Общите условия.

empty image

Стъпка 4

Добави твоя мобилен номер и въведи кода, който ще изпратим на него.

empty image

Стъпка 5

Добави твоя имейл и въведи кода, който ще изпратим на него.

empty image

Стъпка 6

Предстои идентификация, която те предпазва от кражба на самоличност:

  • Снимка на лична карта

  • Селфи в приложението

empty image

Стъпка 7

Първо заснеми личната си карта от двете страни. След това си направи селфи, като следваш инструкциите.

empty image

Стъпка 8

Избери отговор на трите въпроса.

empty image

Стъпка 9

Избери град и офис от списъка, за да знаем къде да доставим твоята дебитна карта.

empty image

Стъпка 10

Създай сигурна парола за вход в DSK Mobile.

empty image

Стъпка 11

Влез с твоя имейл и създадената парола.

empty image

Стъпка 12

Активирай биометрия, ако искаш да използваш лицево разпознаване или пръстов отпечатък за вход и потвърждаване на операции.

empty image

Стъпка 13

Създай ПИН код с 6 цифри.

empty image

Стъпка 14

За да станеш клиент, е необходимо да подпишеш документите. Можеш да го направиш с ПИН или биометрия.



Банкирай удобно с DSK Mobile

transfers icon Пазаруваш лесно
  • Одобряваш плащания с биометрия или ПИН

  • Виждаш всички детайли на картата и копираш номера ѝ

  • Добавяш карта в дигитален портфейл

  • Плащаш с нова карта, преди да я получиш

  • Активираш карта и получаваш ПИН код

transfers icon  Превеждаш бързо
  • Изпращаш мигновено по мобилен номер

  • Насрочваш превод за бъдеща дата

  • Превеждаш в левове и валута

  • Одобряваш с биометрия или ПИН

  Взимаш кредит онлайн
  • Кандидатстваш с отговор до 5 минути

  • Избираш сума, вноски и период

  • Подписваш документите онлайн

  • Следиш кредитите си на едно място



До края на годината в
приложението ще добавим:

  • SEPA Instant – мигновени преводи в EEA

  • Планове за банкиране – преглед на настоящ и ъпгрейд към нов

  • Бланки за преводи – подобрен начин на запазване

  • Откриване на карта - виртуална и допълнителна дебитна

  • ПИН код – визуализация в приложението

  • Местни данъци и такси – улеснен процес на плащане

  • Данни за плащания – търговска марка, адрес и др.

  • Личен бюджет – категоризация на разходи, опция за лимити





Услуги в приложението


Можеш да разгледаш основните услуги в приложението и как да ги използваш тук. Те са налични и в неговата десктоп версия DSK Online.


Изтегли DSK Mobile и банкирай на ново ниво!



Въпроси и отговори

1. Как мога да ползвам онлайн банкиране?

Мобилното банкиране DSK Mobile е предназначено за ползване на мобилни устройства, а онлайн банкирането DSK Online е предназначено за отваряне в интернет браузър и ползване на десктоп устройства.

Двете платформи са аналогични и предлагат еднакви услуги. За да използваш DSK Online, е нужно първо да имаш регистрация в DSK Mobile. На двете места използваш едни и същи данни за вход

2. Как потвърждавам плащания и операции?

Плащанията и операциите в DSK Mobile потвърждаваш с биометрия (пръстов отпечатък или лицево разпознаване) или ПИН код. Не ти е необходим mToken или SMS код, което прави процеса по-удобен и бърз.

Ако в процеса на регистрация не си активирал биометрия, можеш да го направиш от меню Профил в горен ляв ъгъл. Избери Профил и Сигурност и от там активирай Пръстов отпечатък или Лицево разпознаване.

3. Мога ли да кандидатствам за кредит?

Да, можеш да заявиш кредит изцяло онлайн за 5 минути. Избери бутон Виж сега от банера на начален екран, за да разбереш за каква сума си одобрен. Следвай стъпките, избери параметри и подпиши онлайн със СМС код. Парите пристигат по сметката ти и си готов, без да посещаваш офис.

4. Мога ли да плащам данъци и такси?

Да, необходимо е единствено да имаш IBAN на сметката, по която заплащаш съответния данък или такса. Отвори меню Преводи, избери Към банкова сметка, въведи IBAN. Системата разпознава този тип сметки и ако е необходимо, ще се появят допълнителни полета за попълване.

5. Защо трябва да разреша достъп до контактите в телефона си?

За да правиш мигновени преводи по мобилен номер blink P2P. Този вид преводи не изисква въвеждането на IBAN, а само избор на мобилен номер от контактите ти.

Така изпращаш пари за секунди, дори да имаш само телефон на получателя. Нужно е само той също да е разрешил ползването на услугата в своето банкиране.

6. Мога ли да използвам DSK Mobile на две устройства?

За по-добра сигурност DSK Mobile може да се използва само на едно устройство. Това помага да предпазим профила ти от злоупотреби.

Какво да правя, ако забравя ПИН кода или паролата?

Ако не можеш да влезеш в профила си, е нужно да деинсталираш приложението. Свали DSK Mobile отново, отвори го и използвай Вход > Забравена парола на начален екран.

Ако искаш да смениш ПИН или парола, избери иконата за Профил в левия горен ъгъл на DSK Mobile. Избери Профил и сигурност, където ще видиш опциите за промяна.

1. Какво означава да стана клиент онлайн и има ли такса?

DSK Mobile е безплатно приложение, в което можеш да откриеш план за банкиране изцяло онлайн. Всеки план включва сметка, дебитна карта и комбинация от услуги.

Плановете имат месечна такса, а включените в тях продукти и услуги използваш без такси. При регистрация избираш най-подходящият за теб, неговата цена се удържа от сметката в края на месеца.

Картата ще бъде доставена до посочен от теб офис на банката. Можеш да плащаш с нея още преди да пристигне, отвори Карти в DSK Mobile:

- Дигитализирай и добави картата в Google/Apple Wallet, за да плащаш на ПОС терминал;

- Отвори Детайли на картата и копирай номера, за да плащаш онлайн 

2. Между какви планове за ежедневно банкиране мога да избирам?

В DSK Mobile можеш да избираш между планове, които се различават по броя и вида на включените услуги: Основен, За Заплата, Без Ограничения, Премиум. За план с всички включени в него услуги се заплаща само месечната му такса.

Всички планове включват разплащателна сметка, дебитна карта, неограничени преводи по мобилен номер blink P2P и възможност за внасяне и теглене на пари от банкомати на Банка ДСК и Групата ОТП в чужбина. 

3. Нужни ли са ми документи, за да стана клиент дигитално?

За да станеш клиент през DSK Mobile, е необходима само личната ти карта. По време на регистрация ще е необходимо с приложението да заснемеш гръб и лице на личната карта, както и твоето лице (селфи).

Система проверява валидността на документа и сравнява неговата снимка с твоето лице. По този начин можем да те идентифицираме, без да посещаваш офис, и да предотвратим злоупотреба с финанси и лични данни.

Заснетите данни не се пазят на устройството и гарантираме, че се обработват сигурно и законосъобразно.

4. Колко време отнема откриването на сметка и получаването на карта?

Твоята нова сметка ще стане активна до няколко минути след завършване на регистрацията в DSK Mobile. Процесът на получаването на картата в клон е стандартен и отнема до 3дни.

През това време можеш да плащаш с картата си на ПОС и онлайн, като я дигитализираш. Отвори DSK Mobile, избери Карти и използвай бутон Дигитализирай. След това под картата ще се появят опциите за добавяне в Google/Apple Wallet и преглед на Детайли на картата.

5. Какво да направя, ако срещна затруднение при регистрацията?

Винаги сме на линия да помогнем. Можеш да ни пишеш в чата на сайта и по имейл, да се обадиш или да потърсиш съдействие в най-близкия офис. 

6. Кои операционни системи поддържат DSK Mobile?

Приложението DSK Mobile работи с операционни системи Android 10 и по-нови и iOS 14 и по-нови. Ако твоят телефон е с по-стара операционна система, няма да можеш да станеш клиент дигитално. Заповядай в удобен за теб офис и не се притеснявай – ще можеш да следиш и управляваш финансите си с онлайн банкирането ДСК Директ.

7. Мога ли да сваля DSK Mobile на устройство, което няма Google Play или App Store?

Към момента не можеш да свалиш DSK Mobile на устройство, което не поддържа Google Play или App Store. Това означава, че не можеш да станеш клиент дигитално, но за целта можеш да заповядаш в наш офис и да получиш достъп до онлайн банкирането ДСК Директ. 

Последни новини

Свържете се с нас

customer experience servicing customer servicing icon

Обратна връзка

Споделете мнението си

trainer trainer icon

Анкета

За оценки и препоръки

pin pin icon

Намерете офис

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon