„ДСК Директ" вече е достъпна за всички клиенти
Платформата за електронно банкиране на банка ДСК - "ДСК Директ" е достъпна за всички клиенти, които имат интернет връзка на своите компютри, съобщиха от трезора. "ДСК Директ" предлага допълнителен достъп до средствата на клиентите, като банкиранетосе осъществява не само в банковите салони, но и вкъщи и в офиса в удобно време. За да получат достъп до "ДСК Ди-рект", клиентите трябва да заявят ползването на услугата в най-близкия до тях клон на банката.
Чрез "ДСК Директ" клиентите имат достъп до SMS услуги - съобщения за постъпления по сметка, за автоматизирано плащане от разплащателна сметка, за платена/неплатена комунална слуга, за наличност по сметка в началото на всеки работен ден, извършена транзакция с карта, минимална сума за револвиране по карта и др. Услугите, извършвани от Call center на банка ДСК, който работи денонощно 7 дни в седмицата, са достъпни на тел. 070010 375. Чрез Call center клиентите могат да получат информация за наличност и движение по сметки и банкови карти, да блокират или да активират карта, да променят дневния лимит по картата, да плащат сметки за телефон към БТК и Глобул, да заявяват SMS услуги.