Анкетна карта на интернет страницата на Банка ДСК - за още по-добро и бързо обслужване на клиентите
След промяната на логото на Банка ДСК от 10 март т.г., чувствително бе обновена и интернет страницата на Банката. Банка ДСК е последователна в стремежа си да поддържа непрекъсната обратна връзка с клиентите и да бъде техен партньор в банкирането.
В специално поле на началната страница е въведена анкета за обслужването в Банка ДСК. Връзката с он-лайн анкетната карта за оценки и препоръки на клиентите е чрез банер, на който е изписано: „За да бъдем в крак с Вашите очаквания, споделете мнението си за работата на Банка ДСК”.
Всеки един от многобройните клиенти на банката с най-широка клонова мрежа в България би могъл да оцени обслужването в своя град и в офиса на Банка ДСК, който най-често посещава, по няколко важни критерии. Те са: отношение на служителите към клиента, желанието им да го изслушат и помогнат , качеството и обхвата на информацията, която му дават, бързината на обслужването, достъпността и ориентацията за клиента в съответния офис на Банката. Клиентите могат да дадат подробен коментар по всички аспекти на обслужването и направят и съответните предложения.
Тази новост в страницата на Банка ДСК е още едно доказателство, че новата корпоративна ви-зия не е самоцелна промяна на външната форма. Новото лого на Банка ДСК не е само формална визуална промяна, а изпълване на обслужването с ново съдържание. Новото в присъствието на Банка ДСК е идеята за доверие, израстване, сигурност, бързина, разнообразие, локален фокус. Логото на Банка ДСК е символът на надеждна, коректна и иновативна институция: символът на доверието.