Банка ДСК е с нова визия
Банка ДСК заложи на ново корпоративно лого, по-модерно и с по-приветливи цветове.
Група ОТП, към която принадлежи Банка ДСК, има единна визия — всички банки и техните дъщерни дружества в деветте държави, в които Група ОТП развива своята дейност, имат едно и също лого. Единната корпоративна визия означава и единство на целите и принципите на групата. Смисълът на ребрандирането е, освен изписването на otp group под съответната банка, да се създаде усещането, че всички банки и дружества — пенсионно-осигурителни, за управление на активи, за управление на европейски проекти и т.н., са част от една и съща финансова група. Освен единна и лесно разпознаваема визия като финансова група, Група ОТП дава и израз на позиционирането си като надежден партньор на своите клиенти, открит за диалог и промени.
При смяната на логото Банка ДСК обаче запазва името си С времето търговската марка Банка ДСК се развива и дообогатява: затова днес Банка ДСК е една от малкото банки в голямото семейство на Група ОТП, която запазва собственото си име, а не се нарича, например, ОТП "България". Наименованието продължава да бъде "Банка ДСК" благодарение на факта, че това е една от най-стойностните, най-ценните и разпознаваеми търговски марки в България, както и благодарение на големите си пазарни дялове и степен на проникване. Това, освен признание за големия авторитет, с който заслужено се ползва Банка ДСК, е и чисто рационално решение: над 80% от българите посочват спонтанно Банка ДСК като първа по познатост в банковия сектор.
Новото лого на Банка ДСК внушава "доверие, израстване, сигурност, бързина, разнообразие, локален фокус. Логото на Банка ДСК е символът на надеждна, коректна и иновативна институция: символът на доверието.