Банка ДСК – най-разпознаваемият бранд в българския банков сектор
Според данните на националното представително проучване на Ipsos Financial Pulse, проведено сред населението между 18 и 69 години в края на май 2016 г, популярността и удовлетвореността от услугите на Банка ДСК бележат устойчиво увеличение.
Банка ДСК остава лидер за населението като основна банка. Банка ДСК продължава да се асоциира с банка с традиции, голяма клонова мрежа, широка мрежа от банкомати на разположение и богата гама от продукти и услуги. 85% от клиентите на Банка ДСК са доволни или много доволни от услугите на Банката. Тя е лидер в категорията „Предлагане на добро обслужване“ - друг ключов показател за възприятието на клиентите, като 39% от клиентите споделят това твърдение.
Банка ДСК запазва лидерската си позиция като най-разпознаваема банка в България, като запазва темповете от предходни периоди. Повишава се и емоционалната обвързаност на потребителите с марката „Банка ДСК“, която се материализира като пазарен ефект в нарастване на пазарния дял.
Моделът за добавената стойност на марката (Brand Value Creator) показва и през първата половина на 2016 г. водещи резултати за Банка ДСК.
Банка ДСК е лидер и при рекламната познатост.