Банка ДСК получи престижна награда за рекламна ефективност
На 28 май в Sofia Life Club бяха обявени и наградени победителите в седмото издание на фестивала за рекламна ефективност „EFFIE България 2014”, организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции.
На официалната церемония бяха връчени четири златни, шест сребърни и пет бронзови награди Effie. Кампаниите, участващи в конкурса, се оценяваха от изявени професионалисти в сферата на маркетинговите комуникации – представители на рекламодатели, рекламни агенции, медии, компании за маркетингови проучвания и независими експерти.
Банка ДСК грабна бронзовата статуетка в категорията „Услуги" за кампанията „Без подпис“ на безконтактни дебитни карти Debit MasterCard PayPass. Кампанията беше заслужено наградена в общия медиен шум от подобни реклами на конкурентни банки с това, че успя лесно да обясни едновременно и на потребителите и на търговците, че не се изисква подпис върху бележка при плащане на ПОС устройство.
За ефективното реализиране на кампанията награди получиха рекламна агенция „Ноубъл Графикс“ за налагането на идейната концепция и медия агенция „Кафе Реклам София“ за осъществяването на медийната комуникация.
Въз основа на резултатите от конкурса за 2014 „EFFIE България‘‘ определи и най-ефективните агенции, рекламодатели и търговски марки. Така на първо място с 22 точки се нареди обслужващата рекламна агенция на Банка ДСК - „Ноубъл графикс".
„EFFIE България“ е част от международния конкурс EFFIE. От 1968 година наградите EFFIE са световен „златен стандарт“ в маркетинга и рекламата, даващи признание на най-успешните и ефективни като бизнес резултат рекламни кампании.