Банка ДСК с нова визия
На 10 март 2008 г. Банка ДСК представи новата си корпоративна визия.
Като част от унгарската финансова група ОТП, която през м.януари 2007 година смени своето лого, Банка ДСК заложи на ново корпоративно лого, по-модерно и с по-приветливи цветове.
Група ОТП, към която принадлежи Банка ДСК, има единна визия – всички банки и техните дъщерни дружества в деветте държави, в които Група ОТП развива своята дейност, имат едно и също лого. Единната корпоративна визия означава и единство на целите и принципите на групата. Смисълът на ребрандирането е, освен изписването на otp group под съответната банка, да се създаде усещането, че всички банки и дружества – пенсионно-осигурителни, за управление на активи, за управление на европейски проекти и т.н., са част от една и съща финансова група. Освен единна и лесно разпознаваема визия като финансова група, Група ОТП дава и израз на позиционирането си като надежден партньор на своите клиенти, открит за диалог и промени.
При смяната на логото Банка ДСК обаче запазва името си. С времето търговската марка Банка ДСК се развива и дообогатява: затова днес Банка ДСК е една от малкото банки в голямото семейство на Група ОТП, която запазва собственото си име, а не се нарича, например, „ОТП България”. Наименованието продължава да бъде „Банка ДСК” благодарение на факта, че това е една от най-стойностните, най-ценните и разпознаваеми търговски марки в България, както и благодарение на големите си пазарни дялове и степен на проникване. Това, освен признание за големия авторитет, с който заслужено се ползва Банка ДСК, е и чисто рационално решение: над 80% от българите посочват спонтанно Банка ДСК като първа по познатост в банковия сектор.
С въвеждането на новото лого Банка ДСК утвърждава позицията си на модерна финансова институция, която е ориентирана към потребностите на своите клиенти и им предлага съвременни финансови решения, добро индивидуално отношение и модерни финансови продукти. Като отдаден партньор, който успешно подпомага своите клиенти в достигането на техните цели, Банката съчетава новата визия с утвърдените си и същевременно обновени ценности - успех, развитие, лидерство.
Предлагайки доверие и сигурност, Банка ДСК успешно става все по–привлекателна и за младите, образовани и платежоспособни клиенти. Освен че разполага с най-голяма клонова мрежа в България, Банка ДСК предлага множество канали за дистрибуция на услугите си, каквато е платформата за електронно банкиране ДСК Директ, както и специализирани инвестиционни продукти и услуги.
Новото лого на Банка ДСК внушава доверие, израстване, сигурност, бързина, разнообразие, локален фокус. Логото на Банка ДСК е символът на надеждна, коректна и иновативна институция: символът на доверието.