Банка ДСК с нови услуги през своя Call Center
Банка ДСК има изграден собствен (In-house) Call Center. Със създаването му през 2005 г. Банката осигурява на своите многобройни клиенти бърз и ефективен контакт с институцията.
На телефон 070010375, на цената на един градски разговор от цялата страна, Call Center на Банка ДСК е на разположение на своите клиенти 24 часа на ден и 365 дни в годината.
Клиентите също могат да се свържат с Call Center като използват и e-mail – call_center@dskbank.bgа>.
Call Center на Банката осигурява:
- Пълна информация за всички предлагани от Банката кредитни и депозитни продукти, лихвени нива и срокове, валутни курсове, нови продукти и актуални промоции и др.;
- Card Help Desk – 24 часова помощ за картодържателите на Банката при възникнали проблеми с техните карти;
- POS Help Desk, 24 часова помощ при възникнали проблеми с ПОС устройства за търговците;
- Help Desk за клиентите, използващи електронната платформа на Банката - ДСК Директ, съчетаваща услугите на Call Center, Internet, SMS;
- Информация за салда и движения по сметки за всички клиенти на Банката, след идентификация чрез IVR или оператор;
- заплащане на комунални услуги и заявяване получаване на SMS съобщения.
Банка ДСК предлага нови услуги на своите клиенти - потребители на ДСК Директ.
Всеки потребител на ДСК Директ има възможност чрез Call Center да:
• плати сметката си за стационарен телефон към БТК
• плати задължението си по абонаментен план към Глобул
• увеличи депозита си за мобилен телефон към Глобул.
За да извърши плащането по телефон, е необходимо клиентът да се обади на телефона на Call center на Банка ДСК 070010375, да избере опцията „Плащане на комунални сметки” и след това да осъществи успешна персонализация с идентификационен код.