Банка ДСК с ново корпоративно лого
Единствено в България финансовата група ОТП запазва старото име на банката заради стойността и потенциала на марката ДСК
Бели ризи и зелени шалчета (за дамите) и вратовръзки (за мъжете) стават отличителна част от облеклото на служителите в банката с най-голяма клонова мрежа в страната – Банка ДСК. Промяната във външния вид на персонала е част от кампанията, с която кредитната институция представя новата си корпоративна визия.
Банковото лого е ново от днес и е еднакво с това на банката-майка и на дъщерните й дружества в деветте страни, в които групата развива дейност. „Единната корпоративна визия означава и единство на целите и принципите“, посочи Габриела Балог, изпълнителен директор в маркетинговата дирекция на ОТП. По думите й смисълът на ребрандирането е, освен изписването на otp group под съответната банка, да се създаде усещане, че всички банки и дружества – пенсионно-осигурителни, за управление на активи, за управление на европейски проекти и др., са част от една и съща финансова група.
Новото лого, което в почивните дни вече е поставено на някои от софийските клонове на банката, според замисъла изразява доверие, израстване, сигурност, бързина, разнообразие и локален фокус. То трябва да символизира и връзката между банката и нейните клиенти. Посланието във всички страни ще бъде: „Доверието е взаимно“.
Банка ДСК единствена в групата запазва името си и не става например ОТП България заради огромния потенциал на марката, обясни Габриела Балог. По думите й това е една от най-стойностните, най-ценните и разпознаваеми търговски марки в България, посочвана като най-позната в банковия сектор от над 80% от българите.
Съвременните финансови решения, доброто индивидуално отношение и модерните финансови продукти ще бъдат водещи за развитието на институцията, каза маркетинговият директор. Групата ОТП е удвоила клиентите си и утроила възможностите на мрежата си през последните пет години: от 500 през 2003 г. клоновете сега са 1480, за същото време клиентите от 4,3 млн. са станали 10,6 млн. Броят на банкоматите е над 3600, а на ПОС терминалите около 43 хиляди.
Новата корпоративна визия постепенно ще обхване всички продукти, като до две години ще бъдат подменени и банковите карти. С приятна изненада от днес посрещат клиентите на банката във всеки клон: от големи кутии с новото лого служителите раздават шоколадчета.