Реклама на Банка ДСК получи престижна награда на фестивала ФАРА
На 12 септември в курорта Албена бяха обявени и наградени победителите в шестнадесетото издание на фестивала за най-добрите рекламни кампании и послания „ФАРА 2015”, организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции.
Обслужващата рекламна агенция на Банка ДСК Noble Graphics спечели бронзовата статуетка в категорията „ТВ реклама и кинореклама на услуги» за ефективното реализиране на кампанията на Банка ДСК „Бизнес e мръсна дума“.
Кампанията беше наградена заради своята отличителност сред сходни рекламни послания в банковия сектор, като успя да отрази успешното репозициониране на Банка ДСК от традиционна ритейл банка като надежден партньор на бизнеса в България. Във фокуса на наградения рекламен продукт е новата бизнес стратегия на Банката, съпроводена с въвеждането на нов бизнес модел за обслужване на корпоративния и малкия и среден бизнес. Кампанията „Бизнес e мръсна дума“ отразява новата бизнес посока, поета от Банка ДСК, основана на планиране и дефиниране на най-адекватните и правилни действия и въвеждане на разнообразни подходи в обслужването на бизнес клиентите в специализирани бизнес центрове и обособени зони, където висококвалифицирани специалисти са ангажирани с обслужването на отделните категории бизнес клиенти, предлагайки максимално ясни и подходящи за техния бизнес възможности.
Наградата е поредното признание за успешното сътрудничество между Банка ДСК и агенция Noble Graphics, което през миналата година на фестивала за рекламна ефективност „EFFIE България 2014” заслужи бронзовата статуетка в категорията „Услуги" за кампанията „Без подпис“ на безконтактни дебитни карти Debit MasterCard PayPass на Банка ДСК.
Може да видите наградения рекламен клип тук.