новини
Новини и известия

Актуална информация за нашите продукти и услуги

Банка ДСК представя нов говорещ робот в мрежата си от високотехнологични офиси

След офиса на Банка ДСК в „Сердика Център“, още един хуманоиден робот ще посреща и консултира клиенти във високотехнологичните офиси на институцията. Днес в офиса на банката в „The Mall“ официално беше поставен втори консултант с изкуствен интелект, който разполага с широк набор от възможности -  да дава допълнителна информация за продуктите и услугите на Банка ДСК, да разговаря с клиенти на английски език и да ги забавлява.

Pepper е произведен в Япония, а отговорник за неговото успешно имплементиране отново е „Мусала Софт“, които са партньор на Банка ДСК в много проекти.

Въвеждането на нов хуманоид в консултирането на клиенти е поредната стъпка, която Банка ДСК предприема за обогатяването на дигиталното преживяване, което клиентите получават при избора на финансови продукти и услуги.

Банка ДСК е първата институция в страната,  която предлага на клиентите подобна хибридна услуга, съчетаваща визуално достъпен изкуствен интелект и съдействие от страна на служителите, работещи директно с клиенти.

Още новини

Свържете се с нас

Call center Call center

Обратна връзка

Ние ще се свържем с теб

010 010

Анкета

За оценки и препоръки

012 012

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon