Рекламите на Банка ДСК пожънаха успех на рекламния фестивал ФАРА 2018
Създадените от Noble Graphics реклами на Банка ДСК бяха отличени в много оспорвана конкуренция - тази година в конкурса се включиха 28 рекламни агенции с 322 заявки, значително повече от предходната година. За 2018 г. творческата концепция на фестивала заложи на връзката агенция – клиент и споделения резултат от работата им, а организаторите на събитието БАКА бяха избрали "Работим заедно, печелим заедно“ за мото на фестивала.
Слоганът се оказа знаменателен за дългогодишното творческо партньорство на Банка ДСК и агенция Noble Graphics, като им донесе шест награди в пет различни категории. Най-високо признание получи кампанията „Мечка“ на финансовата институция за кредитна карта MaxiGo – злато в категорията ТВ реклама и кинореклама/ Услуги, а в същата категория кампанията „Още хиляди причини да вземеш кредит“ (серия от 3) завоюва бронз. Кампанията за потребителски кредити на Банка ДСК спечели още едно отличие - бронз в категорията Рекламен текст. Кампанията за младежките пакети “#youngpower” спечели сребро в категорията Интегрирана кампания/Услуги и бронз за най-креативно използване на съществуващи медийни формати. Рекламата на услугата Частно банкиране на Банка ДСК също заслужи признание – кампанията “Съществувате само вие” заслужи бронз за най-добра прес реклама. Четири различни реклами на Банка ДСК са сред най-добрите реклами в България за последната година, е мнението на 20-членното жури на фестивала, а това дава категорично предимство на банката в конкуренцията с останалите банки.
„Успехът на рекламите на Банка ДСК не е случаен. Той е плод на 7 годишно партньорство, задълбочено познаване на пазара и хората, и професионална амбиция, достойна за пазарен лидер. Заедно създадохме не просто най-добрите банкови реклами, а едни от най-харесваните български кампании. Както казват колегите в Банка ДСК - доверието е взаимно“, заяви Марсел Леви, Криейтив директор на рекламна агенция Noble Graphics по повод наградите.
„Щастливи сме от съвместно завоювания успех и благодарим на партньорите ни от агенция Noble Graphics за ползотворното сътрудничество, което налага Банка ДСК не само като водеща банкова институция и лидер по доверие сред потребителите на банкови и финансови услуги в страната, но и като победител за вниманието на потребителите с едни от най-креативните, разпознаваеми и емблематични реклами на българския пазар“, заяви изпълнителният директор на Банка ДСК Диана Митева.