новини
Новини и известия

Актуална информация за нашите продукти и услуги

Високотехнологичните офиси на Банка ДСК

Проектът за новите Високотехнологични офиси на Банка ДСК, направен от на DA Architects, получи Голямата награда 8 категория „Обществен интериор" на ежегодния архитектурен конкурс „Къща на годината" на списание „Идеален дом". Същият проект седмици преди това спечели още по-значително признание - Голямата награда на международния конкурс A'Design Award в Италия. Платинената награда е в категорията „Интериорни пространства и изложбен дизайн" и се дава на архитектурното студио DA Architects в надпревара с творци от 180 държави от целия свят. Уникални със своята модерна визия и предлаганото пълно дигитално обслужване, специализираните офиси на Банка ДСК се намират в сградите на Мол „Сердика" и "The Mall" в столицата и в Икономическия университет във Варна. Още на входа на високотехнологичните офиси два екрана предоставят подробна информация за предлаганите продукти и услуги. Във вътрешността е инсталирана специална конзола с възможност за интернет банкиране. „виртуална папка", съдържаща всички необходими документи и описание на стъпките за калкулиране и кандидатстване за кредит. Папката съдържа и друга полезна информация -тарифата за услугите на Банка ДСК, лихвен бюлетин и др. От екран всеки клиент може да заяви и калкулира сам кредита си, като може да види всички такси и комисиони, размера на вноски и всичко, което трябва да знае при кандидатстване за кредит. В обособена зона са предоставени таблети за работа със специализирани мобилни приложения на Банката за тези, които са свикнали да банкират отдалечено. В зоната за посрещане банкомати за вноски, теглене и бързи плащания са на разположение на клиентите, за да ги улеснят напълно самостоятелно да извършват тран-сакции. Новите технологии ограничават максимално броя на документите на хартиен носител чрез прилагане на съвременен процес по подписване на документи с електронна писалка и тяхното изпращане по електронен път към клиентите. Постигнато е намаляване на времето за обслужване чрез прилагане на автоматизиран процес на регистрация.

Още новини

Свържете се с нас

Call center Call center

Обратна връзка

Ние ще се свържем с теб

010 010

Анкета

За оценки и препоръки

012 012

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon