Има постоянен ръст при ползването на електронни услуги от бизнеса
Предоставяме електронни услуги с модерен дизайн, улеснен процес за работа и възможност за допълнителна подкрепа от клоновата мрежа, Контактния център и социалните ни медии, разказва Радка Папазова, директор на дирекция "Електронно банкиране и социални медии" в Банка ДСК
***
- Госпожо Папазова, в Банка ДСК се случва една от най-мащабните и успешни дигитални трансформации на услугите. в тази връзка какви услуги за модерно банкиране предлагате на бизнес клиентите си?
- Бизнес клиентите на Банка ДСК разполагат с богата гама от онлайн продукти и услуги, които да използват за ежедневните си трансакции в зависимост от специфичните нужди на компаниите си. Част от тези продукти са интернет банкирането "ДСК Директ", мобилната апликация "ДСК Бизнес" и софтуерната програма "Мултикеш". всеки един от тях предлага различни услуги и се развива - увеличава функционалностите си, базирайки се на съвременните тенденции и получената обратна връзка от клиентите.
Стремим се да предоставяме на потребителите електронни услуги с модерен дизайн, улеснен процес за работа и възможност за допълнителна подкрепа от страна на колегите в клоновата мрежа, Контактния център и социалните ни медии.
- Какви са предимствата на вашите решения за интернет и мобилното банкиране за фирми? Как улесняват собствениците, управителите и финансовите мениджъри на фирмите?
- вече от няколко месеца интернет банкирането "ДСК Директ" е с напълно нов и модерен дизайн, с удобна и интуитивна навигация, позволяваща на клиентите ни уверено да извършват ежедневните си банкови операции. всеки потребител има възможност да персонализира екраните в интернет банкирането си, като ги подреди спрямо личните си предпочитания и информацията, която смята за най-важна за себе си. Също така Банка ДСК предоставя възможност на фирмите да управляват правата за достъп на своите служители до фирмените сметки в интернет банкирането.
Чрез "ДСК Директ" клиентите ни получават отдалечен достъп до сметките си по всяко време, възможност за нареждане на различни видове преводи, работни заплати, използване на запазени бланки, плащане на комунални задължения, възможност за зареждане на бизнес виртуални карти за пазаруване в интернет и много други функционалности. Допълнително предимство на електронните плащания са по-ниските такси от тези в банков офис.
За бизнес клиентите е изключително важно да могат бързо и лесно да получават и обработват информацията за ежедневните си трансакции. За да отговорим на нуждите им, интернет банкирането ни предлага различни възможности за генериране и изтегляне на извлечения във формати, адаптирани към изискванията на счетоводните системи.
Банка ДСК предлага и алтернатива на интернет банкирането -софтуерната програма "Мултикеш". Тя се инсталира на избрани от клиента компютри и предлага отдалечен достъп с различни права на служителите до фирмените сметки, възможност за управление на лимити, автоматизиран процес за масови плащания, поддръжка на МТ940 формат на извлечения и има възможност за използване на предварително подготвени платежни нареждания. Отскоро системата позволява и подписване на преводи с тоукън устройство, а в момента се подготвя и нова версия на "Мултикеш" с нов дизайн и още по-високо ниво на сигурност.
Мобилното приложение "ДСК Бизнес" е създадено основно за да отговори на нуждите на управителите на фирмите, за които е важно да могат бързо и лесно да потвърждават плащания през мобилния си телефон, докато са в движение. С него те могат да извършват бързи справки за наличност и движения.
- Банката е сред водещите в корпоративното банкиране, затова ще е интересно да споделите какъв процент от вашите бизнес клиенти използват онлайн банкиране? И от кои сектори най-често са те?
- Нашата банка осигурява отлично ниво на електронни услуги и за двете клиентски групи - бизнес и индивидуални клиенти. Портфейлът ни от бизнес клиенти включва представители на малкия и средния бизнес, както и на големи компании от различни сектори. Наблюдаваме постоянен ръст при използването на електронни услуги от бизнес клиентите ни и към момента над 85% от плащанията минават през някой от каналите ни за онлайн банкиране, избран спрямо специфичните нужди на компанията.
28.09-28.10.2018
Мениджър стр. Предоставяме електронни услуги с модерен дизайн, улеснен процес за работа и възможност за допълнителна подкрепа от клоновата мрежа, Контактния център и социалните ни медии, разказва Радка Папазова, директор на дирекция "Електронно банкиране и социални медии" в Банка ДСК
***
- Госпожо Папазова, в Банка ДСК се случва една от най-мащабните и успешни дигитални трансформации на услугите. в тази връзка какви услуги за модерно банкиране предлагате на бизнес клиентите си?
- Бизнес клиентите на Банка ДСК разполагат с богата гама от онлайн продукти и услуги, които да използват за ежедневните си трансакции в зависимост от специфичните нужди на компаниите си. Част от тези продукти са интернет банкирането "ДСК Директ", мобилната апликация "ДСК Бизнес" и софтуерната програма "Мултикеш". всеки един от тях предлага различни услуги и се развива - увеличава функционалностите си, базирайки се на съвременните тенденции и получената обратна връзка от клиентите.
Стремим се да предоставяме на потребителите електронни услуги с модерен дизайн, улеснен процес за работа и възможност за допълнителна подкрепа от страна на колегите в клоновата мрежа, Контактния център и социалните ни медии.
- Какви са предимствата на вашите решения за интернет и мобилното банкиране за фирми? Как улесняват собствениците, управителите и финансовите мениджъри на фирмите?
- вече от няколко месеца интернет банкирането "ДСК Директ" е с напълно нов и модерен дизайн, с удобна и интуитивна навигация, позволяваща на клиентите ни уверено да извършват ежедневните си банкови операции. всеки потребител има възможност да персонализира екраните в интернет банкирането си, като ги подреди спрямо личните си предпочитания и информацията, която смята за най-важна за себе си. Също така Банка ДСК предоставя възможност на фирмите да управляват правата за достъп на своите служители до фирмените сметки в интернет банкирането.
Чрез "ДСК Директ" клиентите ни получават отдалечен достъп до сметките си по всяко време, възможност за нареждане на различни видове преводи, работни заплати, използване на запазени бланки, плащане на комунални задължения, възможност за зареждане на бизнес виртуални карти за пазаруване в интернет и много други функционалности. Допълнително предимство на електронните плащания са по-ниските такси от тези в банков офис.
За бизнес клиентите е изключително важно да могат бързо и лесно да получават и обработват информацията за ежедневните си трансакции. За да отговорим на нуждите им, интернет банкирането ни предлага различни възможности за генериране и изтегляне на извлечения във формати, адаптирани към изискванията на счетоводните системи.
Банка ДСК предлага и алтернатива на интернет банкирането -софтуерната програма "Мултикеш". Тя се инсталира на избрани от клиента компютри и предлага отдалечен достъп с различни права на служителите до фирмените сметки, възможност за управление на лимити, автоматизиран процес за масови плащания, поддръжка на МТ940 формат на извлечения и има възможност за използване на предварително подготвени платежни нареждания. Отскоро системата позволява и подписване на преводи с тоукън устройство, а в момента се подготвя и нова версия на "Мултикеш" с нов дизайн и още по-високо ниво на сигурност.
Мобилното приложение "ДСК Бизнес" е създадено основно за да отговори на нуждите на управителите на фирмите, за които е важно да могат бързо и лесно да потвърждават плащания през мобилния си телефон, докато са в движение. С него те могат да извършват бързи справки за наличност и движения.
- Банката е сред водещите в корпоративното банкиране, затова ще е интересно да споделите какъв процент от вашите бизнес клиенти използват онлайн банкиране? И от кои сектори най-често са те?
- Нашата банка осигурява отлично ниво на електронни услуги и за двете клиентски групи - бизнес и индивидуални клиенти. Портфейлът ни от бизнес клиенти включва представители на малкия и средния бизнес, както и на големи компании от различни сектори. Наблюдаваме постоянен ръст при използването на електронни услуги от бизнес клиентите ни и към момента над 85% от плащанията минават през някой от каналите ни за онлайн банкиране, избран спрямо специфичните нужди на компанията.