Нова услуга "Бърза справка“ показва наличност по сметка преди вход в последната версия на DSK Smart
Приложението DSK Smart на Банка ДСК за мобилни устройства предлага на клиентите на Банката възможност за удобно и лесно банкиране, дори когато са в движение, от всяка точка на света. Последната версия на мобилното банкиране DSK Smart предлага нови опции за потребителите с операционна система iOS и Android, а стремежът е въвеждането на все повече иновативни и атрактивни услуги.
Какво предлага новата версия на DSK Smart?
Услуга „Бърза справка“ преди вход:
Ако потребител е инсталирал новата версия 3.10 на DSK Smart, ще може да се възползва от услугата „Бърза справка“, която позволява достъп до информация за наличност на до три собствени сметки преди вход в приложението чрез един клик. Услугата може да се активира индивидуално по преценка на клиента.
Какво още е включено в новата версия на DSK Smart? Възможности за персонализиране на мобилното банкиране и информация за неговото използване. При кликване върху иконатa - зъбно колело се зарежда нов екран с информация за:
- Последно влизане – полето показва на клиента кога за последен път е използвал DSK Smart;
- Промяна на парола – Позволява на клиента да промени паролата си за мобилно и интернет банкиране. Ако клиентът използва опростен вход в приложението, това ще нулира използваните ПИН код и пръстов идентификатор;
- Раздел „Бърз вход“ – предлага две възможности, улесняващи влизането в DSK Smart спрямо мобилното устройство, използвано от клиента – кратък ПИН код и/или пръстов идентификатор. Двете възможности се активират по преценка на клиента.
- Раздел „Персонализация“ – предлага на клиента възможност да управлява съдържанието на началните екрани на DSK Smart преди и след вход в него.
- След вход в DSK Smart:
„Сметки – начален екран“ – предоставя възможност на клиента да избира кои от сметките си да вижда веднага след вход в приложението. Максимален брой сметки - 5, минимален - 1.
„Бързи бутони – начален екран“ – позволява на клиента да избере кои 6 функционалности на мобилното банкиране да достъпва чрез бутони за бърза връзка на начален екран след вход в приложението.
- Преди вход в DSK Smart:
Нова услуга „Бърза справка – преди вход“ – позволява на клиенти, използващи мобилното банкиране DSK Smart, да достъпват информация за до три собствени сметки преди вход в приложението чрез един клик върху бутон „Бърза справка“. Услугата се активира индивидуално по преценка на клиента.
Инсталирайте DSK Smart на своето смарт устройство за потребители на Android и iOS: