Програмата за финансова грамотност на Банка ДСК с нова награда
„Национална финансиада“, образователната инициатива на банката, която цели да подобрява и развива финансовата грамотност на младите хора още в семейна среда, получи първа награда в категория „Образователна идея“ на Годишните награди b2b media annual awards”.
Конкурсът отличава бизнеси и проекти от различни сектори, които
демонстрират устойчиво поведение, креативност и оригинални идеи,
иновативност и социална отговорност. На официална церемония снощи бяха обявени победителите сред 70-те номинирани проекта в над 20 категории.
През май месец тази година дигиталната образователна инициатива на Банка ДСК „Национална финансиада“ бе отличена с престижната първа награда в категория „Кампания за устойчиво развитите/корпоративна социална отговорност“ на конкурса PR Приз 2019 на БДВО (Българско дружество за връзки с обществеността).