Във връзка с интеграцията на Банка ДСК и Експресбанк, започна доставката на новите карти за клиентите на Експресбанк
Във връзка с интеграцията на Банка ДСК и Експресбанк, започна доставката на новите карти за клиентите на Експресбанк. От януари до края на април 2020 г. всички дебитни и кредитни карти на Експресбанк ще бъдат заменени с нови, с логото на Банка ДСК. Мащабният процес касае преиздаване на близо 500 000 дебитни и кредитни карти.
Новите дебитни карти се дистрибутират до клиентите на Експресбанк по няколко начина:
- С куриер - на клиенти, предварително заявили желание за този иновативен начин на доставка на банкова карта;
- В клоновете/офисите на Експресбанк в цялата страна;
- За удобство на клиентите на по-малки офиси в София и Варна, новите карти са пренасочени към три, по-големи клона, които функционират като картови хъбове със специално обучени екипи;
- Служители на корпоративни клиенти на банката, които ползват услугата „консултант на място“, ще получат новата си дебитна карта на работното си място, от представител на финансовата институция.
Банка ДСК ще изпрати персонално SMS и/или Viber съобщение на всеки клиент, когато новата му карта е предадена на куриер или доставена в клон на Експресбанк. Във Viber съобщението има вградено обучително видео, което представя нагледно всички стъпки, които клиентът трябва да последва, за да активира новата си карта.
Новата дебитна карта ще осигури на клиента достъп до средствата му след фактическото обединение на двете банки, планирано за средата на 2020 г.
Банка ДСК ще изпрати персонално съобщение и до клиентите на Експресбанк с кредитни карти. Те ще бъдат поканени да посетят посочения в съобщението офис, както и да подпишат нов договор за издаване и обслужване на картата. С новата си кредитна карта от Банка ДСК те ще ползват редица бонуси и предимства.
На дигиталната платформа https://dskbank.bg/integration клиентите на Експресбанк могат да получат актуална и изчерпателна информация за всички промени в процеса на обединение на двете банки. За удобство там са публикувани и допълнителни функционалности. IBAN конверторът дава възможност на клиентите да научат новия си IBAN, който ще бъде активен след обединението на двете банки. Секцията „Къде е новата ми карта с лого на Банка ДСК“ предоставя информация за текущия етап от процеса по доставка на картата.
С цел да стимулира клиентите на Експресбанк да получат своята нова дебитна карта навреме и по този начин да имат безпроблемен достъп до средствата си след обединението, Банка ДСК е подготвила кампания с награди - 5 ваучера за екскурзии на стойност 2 000 лв., 10 смартфона Apple iPhone 11 и 50 парични награди на стойност 500 лв.