DSK Smart, приложението за мобилно банкиране на Банка ДСК, вече е с нов дизайн и функционалности
От днес клиентите на Банка ДСК могат да ползват приложението за мобилно банкиране DSK Smart с усъвършенствани функционалности и нов дизайн. Те са разработени на база препоръки от потребители, след като финансовата институция обяви едномесечна бета тестинг кампания за обратна връзка по новата визия и функции на приложението.
Новата версия на DSK Smart предлага на притежателите на Android и iOS мобилни устройства подобрена навигация, опростен дизайн и редица удобни възможности и конкурентни предимства. Разработката следва актуалните тенденции и съвременните стандарти при мобилните приложения. Интуитивният дизайн позволява на потребителите да се ориентират бързо и лесно. Допълнително улеснение за тях са бутоните за „Бърза справка“, които позволяват проверка на наличност на до три собствени сметки още преди вход в приложението.
Виртуалната „Спестовна компонента“ е друга полезна функция и изключително предимство, което дава възможност на клиентите на Банка ДСК да прехвърлят, изтеглят и спестяват средства по всяко време, без такси, поддържайки нужните средства в основната разплащателна сметка и съхранявайки останалата част в спестовната компонента.
Други полезни функционалности на DSK Smart са потвърждаване на преводи към трети лица с мобилното приложение DSK mToken, възможност за зареждане на виртуални карти по всяко време, управление на лимити по банкови карти за плащане при търговец и теглене на пари на АТМ, опция за временно блокиране и активиране на банкови карти при съмнение за изгубена или открадната пластика, кандидатстване за кредитни продукти, запазване на час за консултация в клон на банката, информация за актуалните валутни курсове и за най-близките обекти от клонова мрежа.
„Нашите клиенти все повече разчитат на дигиталните канали за банкиране, които са удобни, бързи, пестят време и са с по-ниски такси от традиционното банкиране в клонова мрежа. С обновения дизайн на DSK Smart не само им предоставяме допълнително удобство в процеса на извършване на ефективни и сигурни разплащания през мобилни устройства, но ги правим и част от този процес, отчитайки техния принос за развитието на онлайн услугите“, споделят от Банка ДСК.
По повод усложнената обстановка в страната, банката съветва своите клиенти да избягват посещения на банкови клонове и вместо това да използват електронните канали за банкиране – ДСК Директ и DSK Smart. Екипът на финансовата институция продължава да работи за усъвършенстване на нейните дигитални канали, за да бъдат в максимално удобство и улеснение на потребителите.
Активирането на DSK Smart става в няколко лесни стъпки спрямо предпочитанията на всеки индивидуален клиент – чрез изпращане на код за активиране като SMS или чрез платформата за интернет банкиране ДСК Директ.