новини
Новини и известия

Актуална информация за нашите продукти и услуги

Нова услуга „Защитен вход“ за потребители на ДСК Директ с мобилен тоукън DSK mToken

Уважаеми клиенти,

С цел да Ви предоставим още по-високо ниво на сигурност при управление на Вашите финансови средства, потребителите на ДСК Директ, използващи тоукън-мобилно приложение DSK mToken, вече могат да се възползват от услугата "Защитен вход".

Услугата "Защитен вход" е напълно безплатна и предоставя допълнително ниво на сигурност, тъй като всеки вход в ДСК Директ се потвърждава чрез DSK mToken. След въвеждане на потребителското име и парола за ДСК Директ, ще получавате пуш нотификация в мобилния тоукън DSK mToken и с него ще потвърдите влизането си.

Всеки потребител с мобилен тоукън може сам да активира "Защитен вход" през меню "Настройки", подменю "Защитен вход". За да активирате или деактивирате услугата, ще бъде необходимо да потвърдите промяната чрез DSK mToken. 

За допълнително улеснение имате възможност да посочите доверени IP адреси, от които да  влизате в ДСК Директ без да се изисква потвърждение с мобилен тоукън DSK mToken:

  • Добавянето и премахването на IP адрес в списъка изисква потвърждение с мобилен тоукън DSK mToken;

  • При вход във Вашето електронно банкиране от доверен IP адрес ще се изисква само въвеждане на потребителско име и парола;

  • За всички останали IP адреси ще се изисква допълнително потвърждение с мобилен тоукън DSK mToken.

Преди да посочите доверени IP адреси, Ви съветваме да се уверите, че само Вие имате достъп до тях. Можете да получите тази информация от Вашия интернет доставчик. 

С уважение,

Екипът на Банка ДСК

Tел.: 0700 10 375 / *2375

 

Още новини

Свържете се с нас

Call center Call center

Обратна връзка

Ние ще се свържем с теб

010 010

Анкета

За оценки и препоръки

012 012

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon