Банка ДСК даде старт на образователна кампания „Спокойни в интернет“
Във фокуса на кампанията е специално разработена интернет страница с видео материали за киберсигурност
Банка ДСК даде старт на образователна кампания, посветена на сигурността на потребителите в интернет. Програмата е насочена не само към клиентите на банката, но и към всички потребители на онлайн финансови и други услуги. Целта на кампанията, озаглавена „Спокойни в интернет“, е по лесен и разбираем начин да бъдат представени основните акценти за безопасно онлайн банкиране и сърфиране в интернет.
„Дигитализацията на банковия сектор у нас все повече набира скорост. Последните няколко месеца на предизвикателства допълнително засилиха развитието и предлагането на повече и по-усъвършенствани електронни дистанционни решения за потребителите на банкови услуги. За съжаление обаче, еволюцията в дигиталните услуги неминуемо води и до нарастване на опитите за онлайн измами. Като обществено отговорна и ангажирана институция, ние от Банка ДСК бихме искали да предоставим знание на потребителите, така че те да са спокойни докато използват електронните канали за банкиране или просто сърфират в интернет“, заявиха по повод старта на инициативата от Банка ДСК.
Образователната програма на банката „Спокойни в интернет“ е замислена и разгърната в различни канали и предвижда използването на нетрадиционни формати, с които да привлече вниманието на потребителите на онлайн услуги. В центъра на кампанията е специално разработeна интернет страница за киберсигурност. На нея клиентите на банката могат да намерят полезни образователни материали за безопасното използване на електронното и мобилното банкиране, както и други съвети, свързани със спокойствието им в интернет.
В допълнение, на интернет страницата за киберсигурност са публикувани серия от видеа, които дават отговори на въпросите за най-честите опити за измама в интернет и как потребителите могат да се предпазят от тях. Целта е да се представят основните предизвикателства и опасности, с които всеки може да се сблъска докато банкира или сърфира онлайн, както и съвети за преодоляването им.
Кампанията предвижда също наситена комуникация в профилите на Банка ДСК в социалните мрежи - Facebook, Youtube и LinkedIn, които имат общо над 165 000 последователи, както и публикации на образователни материали за безопасно онлайн банкиране.