Допълнителна информация във връзка с работата на електронното банкиране
Уважаеми клиенти,
От няколко дни технически проблем затруднява използването на електронното ни банкиране. Даваме си сметка, че това провокира неприятно преживяване и неудобство за Вас, нашите клиенти. Затова екипът ни работи неуморно за намиране на бързо решение. Уверяваме Ви обаче, че през този период, всички наредени плащания по-рано през деня, се извършват в края на съответния ден. В допълнение, широката ни мрежа от банкови офиси и центрове е на Ваше разположение за оказване на съдействие и извършване на разплащания.
С цел по-бързо да преодолеем това предизвикателство, любезно молим всички наши индивидуални клиенти за момента да използват мобилното банкиране DSK Smart, а всички фирми да използват ДСК Директ за бизнес, с цел олекотяване на трафика към системите.
Искрено се извиняваме за причиненото неудобство и неприятно изживяване!
Благодарим ви за търпението и разбирането!
С уважение,
Екипът на Банка ДСК