Банка ДСК преустановява използването на КЕП от 1.10.2022 г. за нови клиенти
Уважаеми клиенти,
С настоящето бихме искали да Ви информираме, че Банка ДСК преустановява предлагането на комбинацията от Квалифициран електронен подпис и SMS код (КЕП+SMS) като метод на подписване от 1-ви октомври 2022 г. за нови индивидуални и бизнес клиенти.
Всички клиенти, ползващи този метод на подписване, могат да продължат да го използват и след 1-ви октомври, но с цел избягване на евентуални бъдещи технически затруднения и улесняване на Вашите онлайн банкови операции, Банка ДСК насърчава да изберете друг метод за подписване.
Възможностите са:
- Комбинация от цифров сертификат + SMS код
или
- Комбинация от цифров сертификат + DSK mToken
В случай че имате въпроси, можете да се обадите на тел. 0700 10 375 / *2375 и 0700 33 944 за бизнес клиенти.
С уважение,
Екипът на Банка ДСК