новини
Новини и известия

Актуална информация за нашите продукти и услуги

Банка ДСК преустановява използването на КЕП от 1.10.2022 г. за нови клиенти

 

 

 

Уважаеми клиенти,

С настоящето бихме искали да Ви информираме, че Банка ДСК преустановява предлагането на комбинацията от Квалифициран електронен подпис и SMS код (КЕП+SMS) като метод на подписване от 1-ви октомври 2022 г. за нови индивидуални и бизнес клиенти.

Всички клиенти, ползващи този метод на подписване, могат да продължат да го използват и след 1-ви октомври, но с цел избягване на евентуални бъдещи технически затруднения и улесняване на Вашите онлайн банкови операции, Банка ДСК насърчава да изберете друг метод за подписване.

Възможностите са:

  • Комбинация от цифров сертификат + SMS код

или

  • Комбинация от цифров сертификат + DSK mToken

В случай че имате въпроси, можете да се обадите на тел. 0700 10 375 / *2375 и 0700 33 944 за бизнес клиенти.


С уважение,
Екипът на Банка ДСК

Още новини

Свържете се с нас

customer experience servicing customer servicing icon

Обратна връзка

Ние ще се свържем с теб

trainer trainer icon

Анкета

За оценки и препоръки

pin pin icon

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon