Информация за fishing измама
Уважаеми клиенти,
С цел защита на Вашите финансови интереси, бихме искали да Ви информираме, че от началото на м. ноември, в Контактен център на Банка ДСК са получени сигнали за обаждания до наши клиенти, от лица, неправомерно представящи се за служители на Банка ДСК. Клиентите ни съобщават, че лицата, които се свързват с тях са с изразен чуждестранен акцент. В разговорите, те се представят като част от екипа на техническия отдел на Банката и изискват потвърждение/ информация дали клиентът е получавал/нареждал плащане (обичайно съобщават сума около 2 000 BGN). Следва искане от тяхна страна, клиентът да отвори/въведе потребителските си идентификатори за DSK Direct/Smart на мобилното му устройство, за да бъде извършена проверка и потвърждение.
В тази връзка, Ви молим да имате предвид, че подобни обаждания са с цел fishing измама и Ви молим да бъдете изключително внимателни при приемане на обаждания от името на Банка ДСК, като не съобщавате или не въвеждате никъде и по никакъв повод личните си банкови идентификатори!
В съответствие с препоръките ни за сигурност, банката не изисква от клиентите си да предоставят по телефон своите лични/потребителски идентификатори (потребителско име и парола) за тяхното е-банкиране; да достъпват мобилни приложения или връзки към web сайтове.
Разчитаме, че всеки от Вас ще продължи да е отговорен за опазване на личните и банковите си данни.
Благодарим Ви за съдействието!